Re: Bezzera b3000al hendelmachine

11
Nog paar vraagjes:
- Zit die op de afvoer aangesloten?
- Is dat een standaard groep of moet je speciale portafilter aanschaffen? Past de espazole cleaning dinges er bvb op?

DE1+ 1.1 || KINU M47,M68 || Niche || Behmor 1600 PLUS

12
De afvoer had ik met een slang in een emmer, maar je kunt de lekbak ook afdoppen en dan gewoon "handmatig" legen. Ik moet wel zeggen dat een lekbak op de afvoer/emmer echt een genot is wat je nooit meer wil missen hoor :lol:

De groep is "gewoon" 58mm, dus als je bakjes en tampers passen in elk gebal. De filter dragers zijn zover ik weet hetzelfde als de strega en daar kan de espazzola geloof ik ook in. Dat moet eventueel te checken zijn.

15
Groningen naar Noord Holland is lang geen 3 uur. Zelfs als je achteruit rijdt gaat het sneller....
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

16
bobbee schreef:Groningen naar Noord Holland is lang geen 3 uur. Zelfs als je achteruit rijdt gaat het sneller....
Tegen die tijd heb je hem allang tegen een boom geparkeerd of iets van dien aard!
Afbeelding
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

17

@3aan schreef:
bobbee schreef:Groningen naar Noord Holland is lang geen 3 uur. Zelfs als je achteruit rijdt gaat het sneller....
Tegen die tijd heb je hem allang tegen een boom geparkeerd of iets van dien aard!
Afbeelding
Ook goed, maar het is geen 3 uur rijden enkele reis.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

19
Ik ben sinds gisteren in gesprek met een geïnteresseerde Canadees. Maar die komt m ook vast niet ophalen :mrgreen: klinkt wel als een hoop gedoe dat verschepen....