Re: Wat drink je nu?

1151
Vrienden van mij zijn in Griekenland geweest en hebben twee pakjes bonen meegenomen. Zorbas greek coffee. Geen idee wat voor bonen het zijn (lichtbruin) smaak is zoetig. Vrouw vind het lekkere koffie. Het is eigenlijk bedoeld voor slowcoffee maar espresso machine heeft er weinig moeite mee.
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven

1153
robertp schreef:
20180915_104824.jpg
Net bij Filtro in den haag gekocht!
Leuk zaakje, dat filtro. Ga ik zeker ook eens kijken als ik in de buurt ben.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Wat drink je nu?

1155
Afgelopen jaren vaste klant van Fascino geweest (meestal Peru - Tunki), had zin in iets anders. Gisteren twee zakjes El Salvador Himalaya van Koffielab binnen gekregen.

Wat een verschil! Zo veel meer subtiliteit, veel verschillende smaken in te ontdekken. Ik ben verkocht!

Afbeelding

1156
Wijmaar schreef:Afgelopen jaren vaste klant van Fascino geweest (meestal Peru - Tunki), had zin in iets anders. Gisteren twee zakjes El Salvador Himalaya van Koffielab binnen gekregen.

Wat een verschil! Zo veel meer subtiliteit, veel verschillende smaken in te ontdekken. Ik ben verkocht!

Afbeelding
Leuk!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

1159
ronald22 schreef:@Wijmaar

Wanneer had je de koffie besteld en wat was toen de branddatum?
Staat deze ook op de verpakking?

:?:
Ja, dat staat erop.