Re: Lelit Bianca

62
I very much like your thinking!

Ik zat er ook al aan te denken om onze Pichichi in de voorafgaande week wat verschillende interessante restanten samples (cuppingroasts) te laten bewaren en daarmee enkele van de kwaliteiten van Bianca te demonstreren.

Maar zoals eerder genoemd is het plan zeker een BYOB(eans) party te organiseren en de Panama daarbij is helemaal leuk!

Ook eigen malers zijn welkom, zeker de genoemde niche en EG1 waar ook ikzelf er benieuwd naar ben. Zal ook mijn eigen Atom 75 TiN deze week naar de branderij meenemen.

63
Super leuk initiatief! Ik moet helaas werken dat weekeinde maar ik vind het geweldig dat je dit organiseert Pti
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::

64
Erg leuk idee zeg! :D
Ik en ga het waarschijnlijk niet redden met m'n werk (paar dagen buitenland).
Maar wie weet.... :idea:
Gr, Guido

La Pavoni Professional, Moccamaster, Bialetti Moka Express, Chemex, AeroPress, Kinu M47, Eureka Atom 60

65
Ik kan voor nu alleen maar zeggen dat ik het niet ga redden. Mijn oudste zoon moet maar school tot 15uur. Dan rijden richting Zoetermeer en dat is is zo'n 2 a 2,5 uur dus wordt helaas te laat.

Mocht er nog iets gebeuren waardoor het wel lukt dan laat ik het weten.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

66
Gaaf idee!

Zou de Bianca graag willen proberen met mijn maler. Mocht mijn Olympus 75m (TiN) welkom zijn dan neem ik die graag mee met mijn favoriete boontjes!
Londinium R, Eureka Olympus 75mm TiN Mythos burrs, OE Pharos & Clever Dripper