Beste koffieliefhebbers,
na een aantal jaar bonen bestellen begint het toch wel te kriebelen om zelf mijn eigen bonen te branden. Ik denk dan ook dat de Gene Cafe een mooie instap model is voor het zelf branden Vandaar zoek ik een Gene Cafe. Mocht er iemand in Noord-Holland wonen die zelf bonen brand met een Gene Cafe zou ik ook graag een keertje willen meekijken hoe dat precies in zijn werk gaat.
Groetjes koffieknaapje
Re: [TKG] Gene Cafe
2Mocht je nou toevallig diep in het zuiden verzeild raken. Ik heb nog een Gene cafe staan die ik zeer incidenteel gebruik ( is niet te koop) kun je ter plekke mee spelen. Ik heb sinds een jaar of 3-4 een Toper Cafemino als reguliere brander
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Home: faema e61 originale,Mythos1, Eureka Specialita en nog genoeg
4Dag Koffieknaapje,
Ik heb een Gene Café en zit te twijfelen om deze weg te doen. Ben je nog steeds op zoek?
Ik heb een Gene Café en zit te twijfelen om deze weg te doen. Ben je nog steeds op zoek?
Strietman CT1 #83 - Eureka Olympus 75E TIN
6Ah dat is ook goed natuurlijk . Ik zal vanavond een overzichtje maken van hetgeen er allemaal bij zit met wat foto's en dan hoor ik wel wie er alsnog interesse heeft.
7Ik heb maar even een apart topic aangemaakt in de TKA sectie om kaping van dit topic te vermijden.
Linkje
Linkje