Re: Koffiefilm(pje)s

431
Marcje schreef:
bobbee schreef:
Afbeelding

1 warme melk?
Afbeelding
Afbeelding
De jongste drink af en toe liever melk, en als je toch aan het stomen bent... ;-)
Haha! Goed!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

434
Olivier, de verkoper die nog een stel Mypressi's heeft, schreef me dat hij dit forum had ontdekt en hij is van plan zich hier te melden zodat wie dat wil er een bij hem kan bestellen (wel de zwarte).
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

435
fransg schreef:Olivier, de verkoper die nog een stel Mypressi's heeft, schreef me dat hij dit forum had ontdekt en hij is van plan zich hier te melden zodat wie dat wil er een bij hem kan bestellen (wel de zwarte).
Interessant. Mag ik vragen wat ze ongeveer kosten?
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...

Roaster: Huky500

438

A M E N

Kappen met overbodig meten, recepturen etc.
Gewoon "lekker" (vreselijk woord) je gang gaan, beetje freewheelen, proeven, fine-tunen en genieten.
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach

440
pichichi schreef:

A M E N

Kappen met overbodig meten, recepturen etc.
Gewoon "lekker" (vreselijk woord) je gang gaan, beetje freewheelen, proeven, fine-tunen en genieten.
Zo is het inderdaad. Boks!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’