fransg schreef: wo 26 mei 2021, 18:04
Mocht je ooit een collega'tje tegen het lijf lopen die je voorstelt de rest van je leven bij háár door te brengen, herinner je dat dit bovenstaande moment en blijf die dame thuis trouw!
Helemaal gelijk in! Maar met ondertussen een aardige lijst van vergelijkbare momenten en momenten die deze doet verbleken denk ik dat die "collega" van heel goede huize moet komen om het te winnen. Ik was daar dus al wel van overtuigd.
Ondertussen ben ik even aan het zoeken geweest met het iet wat ruimere budget. Zoals eerder gezegd:niet al te veel gras over laten groeien voor ze zich toch bedenkt. Kanshebbers op dit moment zijn:
VIBIEMME DOMOBAR STANDAARD (€875 incl. voor 75 euro koffie),
Qua vormgeving spreekt deze me het meeste aan. De hendel waarmee je het brouwproces in gang zet heeft wel iets moois. Heeft het behalve deze gebruikservaring nog andere voordelen?
BEZZERA BZ09 (€819 incl barristaset kado),
Goedkoper en doet denk ik niet onder voor de domobar?
EXPOBAR OFFICE PULSER (€849 met niks kado tvw nul euro
)
Sorry, ik vind hem vanaf de foto niet om aan te zien, maar voor dit bedrag wel de enige die ik kon vinden met een heat exchanger. Gezien er hier toch het een en ander met opgeschuimde melk gedronken word zou dit functioneel gezien misschien toch nog wel de beste keuze kunnen zijn? Of heeft deze toch ergens een puntje van aandacht?
Iemand nog goede gedachten bij dit rijtje? Of een machine die ik gemist heb?
/Edit: In dit rijtje zou ook de Isomac Zaffiro III passen.