Re: Niche Zero (zwart)

11
Ik kocht er laatst een via marktplaats voor €450
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

13
fransg schreef:Ik kocht er laatst een via marktplaats voor €450
Dan had je een top deal :)

Ik heb mijn niche inmiddels alweer een jaar of 3. Ben benieuwd wat hij nu nog waard is. Vandaar. Het beschermings plasticje van de deksel zit er nog steeds op (iets met heeeeel zuinig zijn op mijn spullen
Afbeelding
)
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker

14
Rosanne schreef:

Ik heb mijn niche inmiddels alweer een jaar of 3. Ben benieuwd wat hij nu nog waard is. Vandaar. Het beschermings plasticje van de deksel zit er nog steeds op (iets met heeeeel zuinig zijn op mijn spullen
Afbeelding
)
Wil je er vanaf dan? Dan te koop zetten op marktplaats voor 650 en lekker laten bieden.
Afbeelding
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

15
bobbee schreef:
Rosanne schreef:

Afbeelding
)
Wil je er vanaf dan? Dan te koop zetten op marktplaats voor 650 en lekker laten bieden.
Afbeelding
Afbeelding
Nee ben er nog iedere dag enorm blij mee. Echt een top ding. Maar gewoon uit oprechte interesse benieuwd naar de huidige waarde

16
Snap ik. Ben er ook nog steeds blij mee, heb hem sinds 2018 alweer.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

17
bobbee schreef:Snap ik. Ben er ook nog steeds blij mee, heb hem sinds 2018 alweer.
Ben ook benieuwd hoelang de maalschijven mee gaan bij normaal thuisgebruik (voor mij 3 espresso’s per dag). Weet jij dat?

19
Alouwerse schreef:De biedingen liepen wat uiteen, van €300 tot €625.
Maar er komt morgen iemand kijken voor net iets onder de vraagprijs.
Netjes!

20
De koop is niet doorgegaan, de geïnteresseerde had een voorkeur voor het smaakprofiel van flat burrs.

De Niche is nog te koop, prijs aangepast naar €600!