Re: Niche Zero (zwart)
11Ik kocht er laatst een via marktplaats voor €450
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Dan had je een top dealfransg schreef:Ik kocht er laatst een via marktplaats voor €450
Wil je er vanaf dan? Dan te koop zetten op marktplaats voor 650 en lekker laten bieden.Rosanne schreef:Dan had je een top dealfransg schreef:Ik kocht er laatst een via marktplaats voor €450
Ik heb mijn niche inmiddels alweer een jaar of 3. Ben benieuwd wat hij nu nog waard is. Vandaar. Het beschermings plasticje van de deksel zit er nog steeds op (iets met heeeeel zuinig zijn op mijn spullen )
Nee ben er nog iedere dag enorm blij mee. Echt een top ding. Maar gewoon uit oprechte interesse benieuwd naar de huidige waardebobbee schreef:Wil je er vanaf dan? Dan te koop zetten op marktplaats voor 650 en lekker laten bieden.Rosanne schreef:Dan had je een top dealfransg schreef:Ik kocht er laatst een via marktplaats voor €450
Ik heb mijn niche inmiddels alweer een jaar of 3. Ben benieuwd wat hij nu nog waard is. Vandaar. Het beschermings plasticje van de deksel zit er nog steeds op (iets met heeeeel zuinig zijn op mijn spullen )
Ben ook benieuwd hoelang de maalschijven mee gaan bij normaal thuisgebruik (voor mij 3 espresso’s per dag). Weet jij dat?bobbee schreef:Snap ik. Ben er ook nog steeds blij mee, heb hem sinds 2018 alweer.
Netjes!Alouwerse schreef:De biedingen liepen wat uiteen, van €300 tot €625.
Maar er komt morgen iemand kijken voor net iets onder de vraagprijs.
Terug naar “Te koop aangeboden”