Dank voor de tip! Het is me altijd bijgebleven dat iemand zijn molen wilde seasonen en liet doorbranden en toen maar verkocht op marktplaats. Ik wil het rustig in etappes doen

Dank voor de tip! Het is me altijd bijgebleven dat iemand zijn molen wilde seasonen en liet doorbranden en toen maar verkocht op marktplaats. Ik wil het rustig in etappes doen
Ik wilde een aantal jaar geleden filtermaling maken voor mijn schoonvader en dacht even een pondje bonen door de demoka maler te halen. Ik geloof dat hij er na 100 gram mee ophield. Door oververhitting waren de schijven vastgelopenEmass schreef:Dank voor de tip! Het is me altijd bijgebleven dat iemand zijn molen wilde seasonen en liet doorbranden en toen maar verkocht op marktplaats. Ik wil het rustig in etappes doen
We zijn lotgenoten Frans.fransg schreef:Ik heb mijn graanmolen (die in staat moet zijn heel veel continu te malen) een keer gebruikt met mijn noise cancelling koptelefoon op omdat het zo'n herrie maakt. Ik hoorde niks en dus ook niet dat ik 'm niet uit had gezet en na een hele tijd (ik had de koptelefoon al lang weer af en de muziek aan) begon de graanmolen een heel naar geluid te maken. Na een paar uur afkoelen was dat ook weer goed, gelukkig.
Verkopen?omeCoffee schreef:Na 6 maanden m’n 078s weer eens schoongemaakt. Het was nauwelijks de moeite maar ja, je kunt hem niet vies verkopen natuurlijk!
Opvolger?omeCoffee schreef:Haha, ik was al benieuwd of en wie er zou reageren! En verkopen is inmiddels een feit.
De opvolger komt morgen. Dus vandaag geen koffie meer.
Terug naar “Koffiemolens & malers”