Re: Wat drink je nu?
1131Ja, bedankt voor het delen.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
Leuk! Heb je de koffie gekocht bij coffee collectiv rechtstreeks?robertp schreef:Kieni uit de Nyeri regio in Kenia gebrand door Coffee Collectiv. https://coffeecollective.dk/shop/farmer/kieni/
Heerlijk sappig en fruitig
Ik heb deze bonen gekocht bij de Scandinavian Embassy in Amsterdam aan het Sarphatipark. Leuk zaakje waar ze elke keer bonen hebben van andere Scandinavische branders. Aanrader!bobbee schreef: za 01 sep 2018, 23:13 Leuk! Heb je de koffie gekocht bij coffee collectiv rechtstreeks?
yikesnamor schreef: di 28 aug 2018, 14:46 Ik weet niet of ik filmpje hier kan toevoegen , dus nog ff link
Prachtig! Heb bij Filtro in Den Haag een paar keer La Cabra kunnen kopen en was onder de indruk. Ben ook benieuwd naar de mening van meer ervaren forumgebruikers.Erik82 schreef: zo 02 sep 2018, 14:09 Gisteren geleverd een pakketje besteld bij La Cabra. Ik ben erg benieuwd.
Wat maakt dat die Denen zoveel beter branden? Kopen ze bijvoorbeeld betere bonen in? Dat zou de hogere prijs wel een beetje verklaren wat mij betreft.Erik82 schreef:Kwaliteit is geweldig zoals was te verwachten. Dergelijke kwaliteit is niet te krijgen van Nederlandse branders. Dit wordt mijn nieuwe abonnement (Tim Wendelboe was de vorige).