Mijn hevel wat een verschil weer
Ik lees het hele verhaal met wat verbazing. In aansluiting op de laatste post (edit:ik bedoel die van gisteren, niet de post hierboven) heb ik even op mijn vingers gezeten maar toch...
De post verbaasde me ook wel wat. Heeft namelijk IMNSHO erg weinig te maken met wat her speelde, er wordt meteen in zijn/haar eerste post "Gabor dit" en "Gabor dat" geroepen. Dan haak ik een beetje af. Komt bij dat het hele verhaal over distributie etc. wel hout snijdt maar niets "oplost" in dit geval: of de koffie nu over de hele onderkant verspreid er uit komt of alleen langs de rand bepaalt niet echt of er uit 1 of 2 uitstroom openingen koffie komt. Ik denk zelf dat dat meer te maken heeft met de flow in het "verdelertje".
Anyway: vraagje aan de beheerders: zouden jullie mijn topic op willen poetsen? Denk dat de mensen die hier thuis zijn allemaal een uitstekend punt hebben gemaakt, sommigen zelfs meerdere maar het draagt niets bij aan mijn post en is potentieel dodelijk (om maar weer eens naar de "assassin" te verwijzen) voor de sfeer en bijdrages hier.
Ik ga koffie halen, mijn nachten zijn te kort voor slechte koffie tegenwoordig
Re: Mijn hevel wat een verschil!
131
Laatst gewijzigd door R1200C op di 15 nov 2016, 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Kei veel groeten!
Joost
Joost