Je neemt me de woorden uit de mond, Frans. Zo zouden we 3 sierkussentjes, een deken en een kandelaar naar de Kringloop kunnen doen. Daarmee wordt voldoende volume vrijgemaakt voor een mooi espresso hoekje. Het zou niet eens opvallen..fransg schreef:Ik kan dat ook niet goed volgenFisherman schreef: ma 11 feb 2019, 10:07 2. Omdat mevrouw Fisherman absoluut niet wil dat er ook nog een espressomachine met maalsysteem bij komt.
En dat allemaal terwijl huize Fisherman sinds dit jaar 2x zo groot is geworden in oppervlakte.![]()
Van de week haalde ik een oude Philips toongenerator op bij een man die met zijn echtgenote in een groot mooi modern huis woont. Vluchtig bekeken had mevrouw zowat het gehele huis tot haar beschikking, gevuld met van die doorsnee 'gezelligheid' uit de woonideeënwinkels en het tuincentrum, terwijl er in zijn kleine raamloze werkruimte beneden in huis werkelijk tientallen antieke radio's staan, van die kleine houten meubeltjes gebouwd als miniatuur kathedraal/kantoorgebouw met kattenoog etc.
Het zou voor allebei veel beter zijn als vrijwel al die onnodige maar goedbedoelde rommel werd weggegooid zodat er ruimte zou komen waar al die mooie oude radio's prachtig in uitkomen.
Net zo zou er voor die prachtige espressomachines ongelimiteerd ruimte moeten worden gemaakt, omdat men van zulke dingen tenminste oprecht blij wordt terwijl die 'woonideeën-troep' bijna altijd droevig stemmende vergeefse moeite is.
Of anders zou moeders in de kelder een 'gezellige' raamloze kamer kunnen gebruiken voor al die knusse prullaria.
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk