Re: Latte art fotos

1483
gilleko B. schreef:Terug van Texel, fijn en aangenaam eiland, kom er graag maar nu weer fijne koffie.
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
He bah je kan het nog steeds
Afbeelding

Wij ook net terug van Texel, goede koffie in Den Burg!
Afbeelding
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”

1484
Zoals Gilleko ze schenkt krijg je ze niet op Texel hoor. Maar Texelse Branding doet t idd goed! Over een weekje mogen wij weer.

Kijk er naar uit, zee, strand, kiten en fietsen en regelmatig ff een bakkie...here we come
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart

1485
Heb gezeten bij die Bakker die in alle dorpjes hetzelfde heet. Die moet ik onthouden voor de volgende keer waar je koffie gedronken hebt. Den Burgh erg leuk dorpje, heb vrijdag tot Zondag in Oudeschild een appartementje gehuurd, daar stond een DeLonghi volautomaat in. Ja Texel, kom er erg graag.

1489
gilleko B. schreef: ma 17 apr 2023, 19:04
Tekork schreef:De zuurdesem broden zijn ook geweldig daar! Gisteren het laatste stukje opgesneden…

Afbeelding
Volgende keer ga ik even bij jullie te rade waark allemaal heen kan gaan!!

Afbeelding
Ja genoeg leuke plekjes voor lekkere broden en een goede bak koffie...roep maar als je weer gaat!
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart

1490
mr Blanc schreef:
gilleko B. schreef: ma 17 apr 2023, 19:04
Tekork schreef:De zuurdesem broden zijn ook geweldig daar! Gisteren het laatste stukje opgesneden…

Afbeelding
Volgende keer ga ik even bij jullie te rade waark allemaal heen kan gaan!!

Afbeelding
Ja genoeg leuke plekjes voor lekkere broden en een goede bak koffie...roep maar als je weer gaat!
Deal!!
Afbeelding

Afbeelding