Ja, net mijn laatste restje amatillo pacamara aan het opslurpen van Dutch Barista.
Re: COVID-19 & de koffiewereld
1582Kijk liegen tegen een ander, moreel afkeurenswaardig, maar structureel jezelf belazeren, dat is wel een kunst en heeft een vermakelijke uitwerking.
https://www.nu.nl/coronavirus/6173973/o ... ellen.html
1583Ik vat 'm niet, wat is de grap?gilleko B. schreef: zo 19 dec 2021, 11:10 Kijk liegen tegen een ander, moreel afkeurenswaardig, maar structureel jezelf belazeren, dat is wel een kunst en heeft een vermakelijke uitwerking.
Ik lees
Het Outbreak Management Team (OMT) wil een onderzoek naar de wachttijd na een boosterprik. Na een coronavaccinatie moet je een kwartiertje wachten, maar het schrappen van die wachttijd zou ervoor kunnen zorgen dat meer mensen sneller een prik kunnen halen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
1584Hoe kan je nu iets laten onderzoeken dat na zorgvuldige afweging is geadviseerd om juist te doen, maar van regeringswege wordt ingegeven, niet vanuit nut en noodzaak van dat kwartier, maar door de zoveelste keer fouten in beleid. "Nederland staat inderdaad niet bovenaan" dus wegpoetsen door versnellen. Dus dat kwartier ter discussie stellen. Zo lees ik dit.
1585Helemaal afgezien van de context vind ik het best een leuke vergelijking. Je zou je zelfs kunnen afvragen of je een grens zou moeten trekken, wanneer je met het jezelf belazeren een ander schade doet.
Verstuurd vanaf mijn SM-A525F met Tapatalk
1586Skerp, daar ga ik over nadenkenHanR schreef:Helemaal afgezien van de context vind ik het best een leuke vergelijking. Je zou je zelfs kunnen afvragen of je een grens zou moeten trekken, wanneer je met het jezelf belazeren een ander schade doet.
1587Maar wanneer blazer je jezelf? Dat zal vanuit ieders persoonlijke standpunt of functie bepaalt worden.
Leven en laten leven. Vrolijk kerstfeest.
Leven en laten leven. Vrolijk kerstfeest.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
1589Restauranteigenaren zitten met hun handen in het haar.
Juist voor de drukke kersttijd waren die voorraden groot ingeslagen. Weinig ondernemers hadden deze snelle sluiting zien aankomen, blijkt zondag uit een rondgang langs Nederlandse horecazaken.
Gilles Harthoorn van Hotel Duinzicht op Schiermonnikoog is laaiend op het demissionaire kabinet. "We zitten met een enorme kostenpost", zegt hij zondag. "Ze laten ons in de stront zakken, het is één grote smeerlapperij."
Johan de Vos, eigenaar van een restaurant en café in Breda, heeft er nog niet over nagedacht wat hij met de voorraad gaat doen. "Ik ben nog steeds volledig gedesillusioneerd van zaterdagavond", zegt hij. "Ik spoor iedereen aan niks weg te gooien, maar de voorraad naar de voedselbank te brengen. Ik hoop dat er nog wat mensen langs komen om wat eten af te halen, want ik heb heel veel ingeslagen."
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
1590Dit is zo triest, volgepakte cafés , moet je niet willen, maar restaurants, en ook de sterren restaurants......... Wat een drama en wat een maatschappij empathieloos driemanschap gisteravond.