Dat komt omdat er geen beeld hoe nu e.e.a. maakbaar en beheersbaar gemaakt zou moeten worden. 1 land in Europa roept wat en de rest volgt, niet zozeer ingegeven door medische redenen, maar politieke. Dan speelt de winstgevend van de farmaceutische industrie er ook nog doorheen. Die Van Dissel, als aan die meneer een ogenschijnlijk simpele vraag gesteld wordt (en zelfs die hebben ze van stal gehaald bij de laatste persconferentie) en dan gaat zijn grammofoonplaat aan. Na 5 minuten ben ik hem kwijt. Dan ga ik een espresso zetten, acaia aanzetten, maler zo.nodig bijstellen. Ik loop terug naar de woonkamer, en hoor de laatste 5 minuten van zijn antwoord op die vraag nog eens aan. En dan ben ik echt de weg kwijt,.maar de eerlijkheid gebiedt wel dat in de tussentijd nog wel uitgebreid aan mijn espresso gewerkt heb, dus zit ook een beetje Mea Culpa in . En nu de vaccins, ik heb Pfizer genomen, dacht lekker dan ik weer de restaurants in. Tja dat was.naïef van mij. Maar nu dus dit, een uitbreiding Vaccin keuze want
met alle vooralsnog conclusies die daaraan zitten. Chronologie van de laatste 2 jaar Grosso modo:
1. IC ontlasten, nee ....
2. Aantal.besmettingen, nee...
3. Aantal verwachte besmettingen nee...
4 . 60% dekkingsgraad, nee...
5. 85% dekkingsgraag, nee...
6. Corona app, nee nee nee...
7 . Effectiviteit vaccinatie, oeps 1...
8. Tja lockdown maar wacht O-micron..
9. Ja.lockdown..
10. ???? Vaccinatie oeps 2...
Ik.heb er onder nadrukkelijke overheidsadviezen en veel indirecte dwang er 2 in laten jassen. Even aanzien, maar die booster moet nog....