Re: Dosing ring

21
Ik heb er een die met een hele dun randje er binnenin valt, geen problemen mee. Voor de Pavoni heb ik er een van Tije die precies op de rand zit met een iets holle onderkant waar de ronding van het filterbakje mooi in zit, leuk wel dat de tampert erin past.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

22
bobbee schreef: vr 18 okt 2019, 11:24 Ik heb er ook zo 1 van diRossi en gebruik ik niet meer. Moet ik even opzoeken, als je wilt kan hij worden overgenomen.
@bobbee, Is dat een funnel voor de La Pavoni? 51 mm?

Groet,
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

23
Dirk Jan schreef:
bobbee schreef: vr 18 okt 2019, 11:24 Ik heb er ook zo 1 van diRossi en gebruik ik niet meer. Moet ik even opzoeken, als je wilt kan hij worden overgenomen.
@bobbee, Is dat een funnel voor de La Pavoni? 51 mm?

Groet,
Nee die van diRossi niet. Die is 58mm.
Die ik voor de pavoni heb is een mooie van AliExpress van RVS.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

24
fransg schreef:Ik heb er een die met een hele dun randje er binnenin valt, geen problemen mee. Voor de Pavoni heb ik er een van Tije die precies op de rand zit met een iets holle onderkant waar de ronding van het filterbakje mooi in zit, leuk wel dat de tampert erin past.
Naast een Tampert die past door je Funnel heen heb je ook nog deze Tampert
Afbeelding

https://youtu.be/fB7KNuhdizg

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk