Re: gespot

2811
gilleko B. schreef: wo 21 dec 2022, 10:51
Ypuh schreef:
Denk ook niet dat je met de app toevoeging of leeftijd veel verliest, tenzij je de nieuwe Pre-Infusie functie wilt.
Je verliest ook auto uit/aan, auto programma blindfilteren en brouwtemperatuur instellen via de App ipv dat flimsy draaiwieltje waar je jezelf bij moet afvragen wat nu temperatuur was. Ik zou die app niet willen missen.

Afbeelding
Juist, met name de precieze temperatuur instelling maakt echt het verschil.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

2815
SpargelTarzan schreef: do 22 dec 2022, 05:39 Staat daar ook nog eentje voor 1600 Zwitserse Frank.

https://www.kaffee-netz.de/threads/faema-lambro.141720/

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Klopt, maar die eerste is nog behoorlijk origineel. Die in Zwitserland is omgebouwd.
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

2816
Zou m meteen kopen, heb voor de mijne al 1600 betaald als een doos onderdelen en een semi opgeknapte basis

Als t niet bevalt kan je m zo weer kwijt voor dezelfde prijs of meer. Gratis een tijdje kunnen genieten van een echte vintage machine.

Mijn lambro gaat iig nooit meer weg, want het ding heeft een verhaal gekregen en hoort gewoon in mn huis

Had dat met mn voorgaande machines helemaal niet
Faema Lambro - Mazzer Major E

2819
Nelus schreef: do 22 dec 2022, 16:54 Zou m meteen kopen, heb voor de mijne al 1600 betaald als een doos onderdelen en een semi opgeknapte basis

Als t niet bevalt kan je m zo weer kwijt voor dezelfde prijs of meer. Gratis een tijdje kunnen genieten van een echte vintage machine.

Mijn lambro gaat iig nooit meer weg, want het ding heeft een verhaal gekregen en hoort gewoon in mn huis

Had dat met mn voorgaande machines helemaal niet
Ik had wel interesse in deze Lambro. Maar nu lees ik ergens dat de afstand tussen de uitloop van het dubbelfilter en de lekbak minder dan 4 cm is. Detail natuurlijk. Maar daar krijg ik geen cappuccino kopje onder… kunnen de heren Lambro experts dat bevestigen?
Vesuvius Evo Leva || Cafelat Robot ||Aillio Bullet R1 || KINU M47|| Niche Zero