Re: gespot

2931
Ypuh schreef: vr 20 jan 2023, 09:11
bobbee schreef: do 19 jan 2023, 22:30 La Marzocco Linea Mini 2019 (ZGAN)
€ 3.500,00
https://link.marktplaats.nl/m1934257888
Ook wel knap dat het je lukt om het serienummerplaatje zo op de foto te zetten dat je niets kunt zien.

Begrijp sowieso niet hoe mensen zo'n machine op deze manier aan kunnen bieden, maar zal wel voor de VP verkocht worden.
Verkoper kon ook niet een nog minder flatteuze foto plaatsen zeg... Man, man, man, ik kan daar erg bedroefd om worden. Niet de moeite nemen om dat ding ff schoon te maken en alle andere onnodige dingen uit zicht te halen, geeft wel aan in wat voor omgeving de machine is gebruikt.
... / 078S

2935
De eigenaar heeft er wel verstand van:
De Linea Mini wordt geleverd met een interne zoetwatertank, wat betekent dat hij volledig zelfvoorzienend is. Maar in de Linea Mini zit ook een krachtige rotatiepomp, waardoor je deze machine ook direct op het leidingwater kunt aansluiten.
Rekening dus ermee houden dat dit het model is met zoetwatertank, dus geen zeewater gebruiken!

Overigens is deze zelfvoorzienend dus je hebt er geen omkijken naar.

Gelukkig is de rotatiepomp dermate krachtig dat deze zelfs leidingwater kan weerstaan.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

2938
Beste advies? Laten we even allemaal op de button onderaan drukken "meld aan marktplaats" en dan op "verdachte adverteerder"!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

2939
Weet niet of het verdacht is. Je zou hem in het echt moeten zien.
Wat mij opvalt is dat er een kartonnen ‘La Marzocco’ kaartje aan hangt. Ook het logo op de achterzijde, plastic erop? Foto van een nieuwe machine in een winkel?
Inderdaad mee oppassen. Maar dat geldt voor alles op MP.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.