Re: shot timer

31
CafeSolo schreef: za 19 nov 2022, 11:16
fransg schreef: za 19 nov 2022, 10:31 Ik dacht dat ik zoiets absoluut nergens voor nodig had maar als het zo goedkoop is... toch maar besteld. Hoe kan zoiets zo weinig kosten? Straks ligt het voor €4,99 bij de Action.
Ga niet wachten op de actie bij de Action :))
Besteld met korting nu voor 3,24€ (met nieuwe account)

Afbeelding
bofkont :shock:
Rocket Appartamento Compak E8
Lelit Bianca , KitchenAid - Siphon Coffee Brewer/kitchenaid grinder

34
fransg schreef:
Scherm­afbeelding 2022-11-19 om 12.35.30.png
Zeg dat wel!
Ik heb het opgeschoond.
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

36
bobbee schreef: za 19 nov 2022, 12:42
fransg schreef:Scherm­afbeelding 2022-11-19 om 12.35.30.png

Zeg dat wel!
Ik heb het opgeschoond.
Afbeelding
Ik had de naam RoosW aantal keer verkeerd geschreven en verbeterd niet wetende dat je dit terug zou zien, en ik wil niet met Frans aan de stok krijgen dat ik weer iets verkeerd schreef, want ik ben al van slag af door dat ik mijn timer achteraf gezien nog goedkoper Had kunnen kopen als ik beter opgelet had bij meneer aliexpress.

37
Ben70 schreef: za 19 nov 2022, 13:04ik wil niet met Frans aan de stok krijgen dat ik weer iets verkeerd schreef
;-) ik lees net in de Volkskrant van een allesvernietigende angstcultuur bij een tv programma dat ik nooit zag (wel heb ik met een vriend rond 1991 stukjes voor die presentator geschreven. Die man was destijds overigens veel jeugdiger dan hij nu blijkt te zijn).

dat moeten we hier niet hebben.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

39
fransg schreef: za 19 nov 2022, 13:09
Ben70 schreef: za 19 nov 2022, 13:04ik wil niet met Frans aan de stok krijgen dat ik weer iets verkeerd schreef
;-) ik lees net in de Volkskrant van een allesvernietigende angstcultuur bij een tv programma dat ik nooit zag (wel heb ik met een vriend rond 1991 stukjes voor die presentator geschreven. Die man was destijds overigens veel jeugdiger dan hij nu blijkt te zijn).

dat moeten we hier niet hebben.
Die pruillip ik weet wie je bedoeld ,daar kijk ik al een paar jaar niet meer naar, ik vermoed dat hem dat ook niet interesseert .