Re: Grind by weight

31
De gbw grinder van eureka heet: Atom W
Het is mij niet duidelijk of het slechts een prototype is die tentoon gesteld werd op de Woc in athene of dat het al een definitieve versie is die binnenkort wordt uitgebracht
Misschien dat iemand anders hier nog meer over weet / gehoord heeft?

Hierbij een paar screenshots
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker

32
Vanmiddag even bij van pommeren langs geweest.
Raad eens wat daar stond? De nieuwe gbw eureka molen. Ze hebben hem gekregen om te testen.
Ik kon geen details achterhalen. Ik vroeg welke maat maalschijven erin zaten, maar dat konden ze mij niet vertellen. Ik heb verder niet doorgevraagd

Dus mochten er meer geïnteresseerden zijn: daar kan je hem al bewonderen en uitproberen 8-)
Lelit Bianca V1 - Niche zero - ROK Espresso maker

37
gilleko B. schreef: di 25 jul 2023, 06:56 Ik heb de indruk dat voor een goed werkend GBW systeem er heel wat water door de Maas moet stromen eer het goed en betrouwbaar werkt.

Afbeelding
Dat idee krijg ik ook. De Mahlkonig E65S heeft ook heel wat (aanloop)problemen gekend. De Mythos en San Remo X doen het wel oké, maar zijn in vergelijking met de thuismalerts ook flinke apparaten. Etzmax rekent €700 voor de GBW feature, dus al met al denk ik dat het toch wat meer moeite kost om GBW goed te laten werken dan je op het eerste oog zou verwachten.

Blijf het één van de fijnste features vinden. Denk ook niet dat ik nog terug zou willen; heerlijk hersenloos in de morgen je espresso bereiden.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.