Re: gespot

3732
Barre Koffie schreef: za 25 nov 2023, 09:34 Geinig klein malertje voor op je aanrecht?
57 cm x 23 cm x 24 cm en 23 kg.
Barre Koffie schreef: za 25 nov 2023, 09:34 Wel bizar laag geprijsd.
€1597,80 en €100 meer voor chroom.

Ik moet er even over nadenken of ik dit geinig klein en bizar laag geprijsd vind...
Quickmill 820 met 9 bar OPV en precisie filterbakje mod - Quamar T80 met single dose bellows en doserless mod - V60 - Aeropress - Delter Press - Handpresso - I-Roast 2 met verlaagd vermogen mod - Tonino

3739
De Orbit staat inmiddels bij mij op het aanrecht te schitteren. Heel blij mee! Fuel noemde het een soort mini EG-1 en ik kan goed begrijpen waarom. Ik ga langzamerhand van de lichte roasts af en weer terug richting medium roasts dus daarvoor was de overgang naar Mazzer burrs in de Orbit wel een mooie zet denk ik.

Nadeel van deze switch is wel dat er een hoop interessante accesoires voor de Acaia te krijgen zijn. Denk bijvoorbeeld aan verschillende hoppers, een metalen hopper base en allerlei soorten 64mm burrs van o.a. SSP (mocht ik dat toch weer willen...). Dat zet dus weer aan tot kopen... :D
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021

3740
maurice1 schreef:De Orbit staat inmiddels bij mij op het aanrecht te schitteren. Heel blij mee! Fuel noemde het een soort mini EG-1 en ik kan goed begrijpen waarom. Ik ga langzamerhand van de lichte roasts af en weer terug richting medium roasts dus daarvoor was de overgang naar Mazzer burrs in de Orbit wel een mooie zet denk ik.

Nadeel van deze switch is wel dat er een hoop interessante accesoires voor de Acaia te krijgen zijn. Denk bijvoorbeeld aan verschillende hoppers, een metalen hopper base en allerlei soorten 64mm burrs van o.a. SSP (mocht ik dat toch weer willen...). Dat zet dus weer aan tot kopen... :D
Mooie aankoop hoor!!