Re: Wie is Robin?

41
Ik zit voor mijn werk vaak op dat MS-Teams en daar is ook een Robin die je van alles kunt vragen zoals een vergaderinglink aan laten maken. Ik dacht eerst dat dit een nieuwigheid was. Maar dit is een Robin van vlees en bloed. Op dit meer dan bijzondere forum,.daar zit dus een recht van (intelectueel) eigendom op, ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan. Netjes dat je je zo voorstelt en in kennis stelt over de nieuwe ontwikkeling. Succes!

43
Ik zat nog eens te lezen en staat er niet in maar wat heb je zelf eigenlijk in gebruik qua machine en maler? En welke koffie koop je graag?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

46
bobbee schreef: za 03 jul 2021, 17:08 Ik zat nog eens te lezen en staat er niet in maar wat heb je zelf eigenlijk in gebruik qua machine en maler? En welke koffie koop je graag?
Op dit moment gebruik ik thuis geen espressomachine (helaas te weinig plek op het moment, maar wellicht over 1,5 jaar in ons nieuwe huis een mooie koffiebar, als ik mijn vrouw kan overtuigen ;) ).

Voor koffie op dit moment een tweetal opties namelijk een Bonavita snelfilter apparaat en Espro French Press.
Koffie afhankelijk van wat ik op dat moment in huis heb, maar van verschillende branders.
O en heb nog een kleine koffiemolen de Compak R120 (die nog net op mijn werkplek past)

Maar op het moment wordt er meer thee gedronken hier (hopelijk geen vloeken in de kerk :lol: ) ivm werk.

50
Robin_KP schreef:
bobbee schreef: za 03 jul 2021, 17:08 Ik zat nog eens te lezen en staat er niet in maar wat heb je zelf eigenlijk in gebruik qua machine en maler? En welke koffie koop je graag?
Op dit moment gebruik ik thuis geen espressomachine (helaas te weinig plek op het moment, maar wellicht over 1,5 jaar in ons nieuwe huis een mooie koffiebar, als ik mijn vrouw kan overtuigen ;) ).

Voor koffie op dit moment een tweetal opties namelijk een Bonavita snelfilter apparaat en Espro French Press.
Koffie afhankelijk van wat ik op dat moment in huis heb, maar van verschillende branders.
O en heb nog een kleine koffiemolen de Compak R120 (die nog net op mijn werkplek past)

Maar op het moment wordt er meer thee gedronken hier (hopelijk geen vloeken in de kerk
Afbeelding
) ivm werk.
Alles op zijn tijd.

En wat heb je zoal gehad? Ben benieuwd hoe jouw koffie avontuur is gelopen en hier heeft gebracht.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’