Frup, het is niet zijn hobby.Frup schreef:Ik zou de keuze voor een machine absoluut niet van de bonenleverancier af laten hangen.M@rcel schreef: ma 11 nov 2024, 08:04 Dan valt een apparaat met een boiler af. Quickmill heeft bij mij een lichte voorkeur omdat hij bij mijn bonenleverancier wordt verkocht. Dat maakt het allemaal gemakkelijker.
Je geeft een hoop geld uit en dan laat je je toch niet beperken tot wat je bonenleverancier verkoopt? Ik kan die gedachte niet volgen.
Ik heb voor mijn eerdere machines vaak véle kilometers gereden. Maar heb steeds een machine gekocht die volledig bij mijn wensen van dat moment paste. Dat moet je m.i. over hebben voor je hobby en lekker koffie.
Ik vermoed dat je van begin af aan je keuze eigenlijk al hebt gemaakt en steeds bevestiging daarvoor zoekt. Dus veel succes daarmee.
Bij mij is een printer geen hobby. Ik heb een tweedehands hp gekocht en heb net een abonnementje genomen voor inkt. Er zijn veel betere printers maar het gemak van het inkt abonnement sprak me aan en dan wordt het dus een hp. Zo kunnen de dames hier in huis hun verzend labels van Vinted etc printen. Meer vraag ik niet van de printer.
Soms werkt het met koffie ook zo.