Re: Gezocht: mijn eerste HX
41Deze dome kwam ik tegen toen ik mijn E61 schoon ging maken.Soort koraalrif.
Maakt het kannetje niks uit qua kwaliteit? Dan lopen we even naar de Xenos/BLokker/kringloopcremalover schreef:eleonardo schreef:
Welke accesoires?Dat tampertje en melkkannetje?
Zou ik me niet teveel geld voor laten aftroggelen.Ik haal mijn melkkannen bij de kringloop.Meesten voor 50 cent.En een tampertje kun je van hout goed zelf draaien.Of een simpel tampertje kopen voor 2 tientjes.En een pak citroienzuur van MP.Voor de rest heb je toch niks nodig.
Zit er geen blindfilter bij?eleonardo schreef:Maakt het kannetje niks uit qua kwaliteit? Dan lopen we even naar de Xenos/BLokker/kringloopcremalover schreef:eleonardo schreef:
Welke accesoires?Dat tampertje en melkkannetje?
Zou ik me niet teveel geld voor laten aftroggelen.Ik haal mijn melkkannen bij de kringloop.Meesten voor 50 cent.En een tampertje kun je van hout goed zelf draaien.Of een simpel tampertje kopen voor 2 tientjes.En een pak citroienzuur van MP.Voor de rest heb je toch niks nodig.
Waarvoor de citroenzuur?
Ik dacht dat 't veel ging kosten door het lijstje hier: http://www.koffiepraat.nl/forum/viewtop ... =11&t=4411
Je mening wordt gewaardeerd hoor! En het is zeker geen gekke gedachtegang. Maar, om redenen hierboven omschreven ga ik de EMC route bewandelen.bobbee schreef:Mijn bericht kwam tegelijk omdat ik op mijn telefoon type. De bezzera groep heeft zich ook bewezen. Ding doet het prima en oververhit niet. Ik heb de bz10 gehad en nu een e61 machine temp meter. Beide geweldig!
Ik denk heel simpel: voor minder geld een nieuwe machine met accesoires met minder inspanning.
Maar ik zal mijn mening achterwege laten. Die ECM is werkelijk prachtig en daar ga je heel veel plezier van hebben!
Ik twijfel geen moment aan de BZ10.Heb er uit betrouwbare bron zeer goede verhalen over gehoord.bobbee schreef:Mijn bericht kwam tegelijk omdat ik op mijn telefoon type. De bezzera groep heeft zich ook bewezen. Ding doet het prima en oververhit niet. Ik heb de bz10 gehad en nu een e61 machine temp meter. Beide geweldig!
Ik denk heel simpel: voor minder geld een nieuwe machine met accesoires met minder inspanning.
Maar ik zal mijn mening achterwege laten. Die ECM is werkelijk prachtig en daar ga je heel veel plezier van hebben!