vorig jaar als kerskoffie cadeau gehad, dit jaar een nieuwe oogst en nu bijna een kilo erdoorheen.. maar wat een heerlijke koffie! lekker vol mondgevoel... echt een smaakbom.. caramellig maar toch dat stukje aciditeit wat doet denken aan wat zoetere bosbessen en nog meer.. zo vol dat ik het niet kan beschrijven haha
https://maxhase-kaffee.de/collections/e ... 1724230818
en hij lijkt vandaag NOG lekkerder, maar misschien is dat omdat ik gister t moest doen met automaat koffie dat was gewoon bleekgele aroma (hoedat nou weer kan?.. uni koffie! en koffie met oatmilk heb ik ook maar laten staan.. )
even erbij zeggen, op site staat licht gebrand.. is gewoon medium voor hier! .. heb m ook als filter gezet.. maar voorkeur is toch echt absoluut espresso en cappucino
Re: Wat drink je nu?
4833Ik had laatst ook zo'n coffee infused bier. Ik vond het mwah. Beetje net nietgilleko B. schreef:Infusie with coffee
Profitec Pro 800 | La Pavoni Europiccola v2.4 en v2.5
ibrik|Bialetti moka express|Cleverdripper|Aeropress|french press|melitta|V60
ibrik|Bialetti moka express|Cleverdripper|Aeropress|french press|melitta|V60
Re: Wat drink je nu?
4834Mee eens, beetje ziltig licht zurig met heel licht koffiesmaak in de nasmaak. Neem morgen weer een stevige porterLeinad schreef:Ik had laatst ook zo'n coffee infused bier. Ik vond het mwah. Beetje net nietgilleko B. schreef:Infusie with coffee
️