Re: Wat drink je nu?
521De nieuwste editie van de Oromo blend (80% San Alberto GS + 20% Daterra) komt er bij mij errug lekker uitzetten. Vind ik wel ff een vermelding waard!
Micra&Ultra
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.Cobus schreef:Iemand misschien aanraders van Gebrand.nl?
Enigste wat ze vermelden is waar de bonen vandaan komen.
Dat is 2 kilo koffie.Cobus schreef:Zojuist een kilo Ethiopia Mocca Harrar Longberry, Grade 4 en een kilo Costa Rica Strictly High Grown, HT/PR, Tournon besteld.
Ben benieuwd!
Na een week beginnen ze pas op smaak te komen.kornfed schreef:Dat is 2 kilo koffie.Cobus schreef:Zojuist een kilo Ethiopia Mocca Harrar Longberry, Grade 4 en een kilo Costa Rica Strictly High Grown, HT/PR, Tournon besteld.
Ben benieuwd!
Hoelang doe je daarmee?
Of beter hoe lang zijn vers gebrande bonen vers. Ik lees op de site van gebrand.nl 1 week.
En een week daarna beginnen ze oud te worden . Kom je alsnog uit op 1 week .@3aan schreef:Na een week beginnen ze pas op smaak te komen.kornfed schreef:Dat is 2 kilo koffie.Cobus schreef:Zojuist een kilo Ethiopia Mocca Harrar Longberry, Grade 4 en een kilo Costa Rica Strictly High Grown, HT/PR, Tournon besteld.
Ben benieuwd!
Hoelang doe je daarmee?
Of beter hoe lang zijn vers gebrande bonen vers. Ik lees op de site van gebrand.nl 1 week.