Re: Het grote broodbaktopic voor koffie drinkende broodbakkers.
5791LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Top! Ziet er prima uit!omeCo schreef:De vlag mag uit want na veel mislukte starters is het me eindelijk gelukt er een te maken die goed lijkt te zijn. Mijn eerste gelukte, nog niet zo fraaie maar wel erg lekkere zuurdesem brood is een feit. Mede met dank aan alle informatie en inspirerende foto’s alhier!!
Super!! Ziet er heerlijk uit.omeCo schreef:De vlag mag uit want na veel mislukte starters is het me eindelijk gelukt er een te maken die goed lijkt te zijn. Mijn eerste gelukte, nog niet zo fraaie maar wel erg lekkere zuurdesem brood is een feit. Mede met dank aan alle informatie en inspirerende foto’s alhier!!
Ik bak mijn brood normaal altijd in mijn rode Le Creuset maar deze keer had ik het brood in een springvorm gedaan. Eigenlijk geen idee waarom. Ik had hem dus ook op de bakplaat of de pizzasteen kunnen bakken. Volgende brood bak ik denk ik op de pizzasteen. Lijkt me leuk!bobbee schreef:Super!! Ziet er heerlijk uit.omeCo schreef:De vlag mag uit want na veel mislukte starters is het me eindelijk gelukt er een te maken die goed lijkt te zijn. Mijn eerste gelukte, nog niet zo fraaie maar wel erg lekkere zuurdesem brood is een feit. Mede met dank aan alle informatie en inspirerende foto’s alhier!!
In gietijzeren pan gebakken toevallig?