Ik zie een tretch and fold in de kom.
Doe ik al zolang ik brood bak en ik neem aan dat jij dat ook zo doet?
Re: Het grote broodbaktopic
802Ik kan jouw video waarin je de techniek demonstreert niet vergelijken met zijn videocremalover schreef:Ik zie een tretch and fold in de kom.
Doe ik al zolang ik brood bak
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
803Moeilijk filmen en brood bakken tegelijk.fransg schreef:Ik kan jouw video waarin je de techniek demonstreert niet vergelijken met zijn videocremalover schreef:Ik zie een tretch and fold in de kom.
Doe ik al zolang ik brood bak
Maar als je mijn tecniek wil zien wil ik wel een poging wagen.
804Alleen daarom al verdienen de mannen die wel video's posten onze grote bewondering.cremalover schreef:Moeilijk filmen en brood bakken tegelijk.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
805Ik denk dat er een tweede partij is die de camera bedient.Ik ben bakker,cameraman en geluidsman in een.fransg schreef:Alleen daarom al verdienen de mannen die wel video's posten onze grote bewondering.cremalover schreef:Moeilijk filmen en brood bakken tegelijk.
806Ga zaterdag weer bakken.
Zak een poging wagen.Is wel een dag na mijn staaroperatie dus kortbij zicht is praktisch nul.Ga ook nog eens op gevoel werken.Extra moeilijk.
Zak een poging wagen.Is wel een dag na mijn staaroperatie dus kortbij zicht is praktisch nul.Ga ook nog eens op gevoel werken.Extra moeilijk.
807De video die ik maakte van kneden e.d. filmde ik zonder enige assistentie.cremalover schreef:Ik denk dat er een tweede partij is die de camera bedient.Alleen daarom al verdienen de mannen die wel video's posten onze grote bewondering.
808Succes bij operatie en film!!cremalover schreef:Ga zaterdag weer bakken.
809succes met de staaroperatie en ga niet per ongeluk leuke verpleegsters kneden 
ik zit zelf naar een steen van 40x40x3 te kijken maar misschien dat dat niet eens in de oven past hehe. Toch die link van Frans maar eens klikken, kijken wat ze daar kosten.
@Frans, heb je de stenen op laten sturen?
ik zit zelf naar een steen van 40x40x3 te kijken maar misschien dat dat niet eens in de oven past hehe. Toch die link van Frans maar eens klikken, kijken wat ze daar kosten.
@Frans, heb je de stenen op laten sturen?
ECM Manufacture Mechanika IV, Quamar M80E, coffeelab tamper, fancy atag stoomoven
810ja op laten sturen, ging uitstekend, zeer goed verpakt