Re: Niche Zero Grinder

841
Net even op een ander onderwerp geplaatst, maar wel handig om in dit onderwerp vast te leggen: Wat ik voortaan doe, ik stel de Niche in op een 18 gr VST bakje voor de naked filter. Als ik bezoek heb en single shots wil doen, dan stel ik de Niche 1,5 grover in en gebruik mijn dubbele portafilter met 20 gr VST bakje. Niet vergeten daarna weer 1,5 fijner te draaien :)
| ECM Synchronika | Kwast | Water | Rennie | Harkje | Niche Zero|

846
we tigers schreef:Lekker grondig! Ik heb nog nooit een issue met mijn Niche gehad en gebruik hem zo'n tweeënhalf a drie jaar dagelijks. Fijn ding.
3 december 2018. Toen ontving ik die van mij. Werk hier ook nog als nieuw.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

850
Een vraagje aan degene die hem in de UK gekocht hebben, als je met Creditcard betaald, en de verzend-maand is bv Juli, wanneer word het dan van je kaar afgeschreven? ̶D̶i̶r̶e̶c̶t̶,̶ ̶o̶f̶ ̶p̶a̶s̶ ̶a̶l̶s̶ ̶z̶e̶ ̶g̶a̶a̶n̶ ̶v̶e̶r̶z̶e̶n̶d̶e̶n̶?̶
Dat lijkt mij wel handig om te weten, en op hun site is er niets over terug te vinden.

Laat maar, na wat diverse bewoordingen te hebben geprobeerd een draad gevonden op het 'Woeste Internet' waar het beantwoord werd, direct, lekker dan, CC bescherming na betaling, duurt een beperkte periode, door deze manier van handelen mis je die dus volledig.
GRR