Re: Man en mes

852
Deze in Japan gekocht voor mijn zoon, €122,50, staal kwam bij Hitachi vandaan maar ik weet niet welke soort. Prachtig mes en sehr preiswert.
Afbeelding

Afbeelding

De foto is onduidelijk en geeft kartels weer, naar dat klopt niet, dat ding is vlijmschwerp. Resolutie is verlaagd bij plaatsing.

854
gilleko B. schreef:Deze in Japan gekocht voor mijn zoon, €122,50, staal kwam bij Hitachi vandaan maar ik weet niet welke soort. Prachtig mes en sehr preiswert.
Afbeelding

Afbeelding

De foto is onduidelijk en geeft kartels weer, naar dat klopt niet, dat ding is vlijmschwerp. Resolutie is verlaagd bij plaatsing.
Je vingers hebben ook kartels!
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

855
bobbee schreef:
gilleko B. schreef:Deze in Japan gekocht voor mijn zoon, €122,50, staal kwam bij Hitachi vandaan maar ik weet niet welke soort. Prachtig mes en sehr preiswert.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Zijn de vingers van mijn zoon, maar hij heeft geen kartels, ik heb zijn vingers nog live bekeken
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

856
gilleko B. schreef:
bobbee schreef:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Zijn de vingers van mijn zoon, maar hij heeft geen kartels, ik heb zijn vingers nog live bekeken
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Op de foto bedoel ik.
Afbeelding

(door de resolutie)
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

857
bobbee schreef:
gilleko B. schreef:
bobbee schreef:Je vingers hebben ook kartels!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Op de foto bedoel ik.
Afbeelding

(door de resolutie)
Ja dat was het ook
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding