Cremalover gaf het onlangs terecht aan, carbon staal makkelijker scherp te houden!Joste schreef:Dat scheelt Ik slijp mijn carbon mes(jes) vrij eenvoudig en dan zijn ze vlijmscherp. Moet misschien wat vaker, maar gaat ook sneller.
️
Cremalover gaf het onlangs terecht aan, carbon staal makkelijker scherp te houden!Joste schreef:Dat scheelt Ik slijp mijn carbon mes(jes) vrij eenvoudig en dan zijn ze vlijmscherp. Moet misschien wat vaker, maar gaat ook sneller.
Je vingers hebben ook kartels!gilleko B. schreef:Deze in Japan gekocht voor mijn zoon, €122,50, staal kwam bij Hitachi vandaan maar ik weet niet welke soort. Prachtig mes en sehr preiswert.
️
De foto is onduidelijk en geeft kartels weer, naar dat klopt niet, dat ding is vlijmschwerp. Resolutie is verlaagd bij plaatsing.
Zijn de vingers van mijn zoon, maar hij heeft geen kartels, ik heb zijn vingers nog live bekekenbobbee schreef:Je vingers hebben ook kartels!gilleko B. schreef:Deze in Japan gekocht voor mijn zoon, €122,50, staal kwam bij Hitachi vandaan maar ik weet niet welke soort. Prachtig mes en sehr preiswert.
️
De foto is onduidelijk en geeft kartels weer, naar dat klopt niet, dat ding is vlijmschwerp. Resolutie is verlaagd bij plaatsing.
Op de foto bedoel ik.gilleko B. schreef:Zijn de vingers van mijn zoon, maar hij heeft geen kartels, ik heb zijn vingers nog live bekekenbobbee schreef:Je vingers hebben ook kartels!gilleko B. schreef:Deze in Japan gekocht voor mijn zoon, €122,50, staal kwam bij Hitachi vandaan maar ik weet niet welke soort. Prachtig mes en sehr preiswert.
️
️
Ja dat was het ookbobbee schreef:Op de foto bedoel ik.gilleko B. schreef:Zijn de vingers van mijn zoon, maar hij heeft geen kartels, ik heb zijn vingers nog live bekekenbobbee schreef:Je vingers hebben ook kartels!
️
(door de resolutie)