I Italië een overlijdens percentage van 7% van de geïnfecteerden kans van 1 op 14bobbee schreef:Tis wat.
Blijven ontkennen doet meer kwaad dan goed, ontkenners oppakken en bij elkaar op een eiland opsluiten, lost zich vanzelf op!
I Italië een overlijdens percentage van 7% van de geïnfecteerden kans van 1 op 14bobbee schreef:Tis wat.
In Breda ligt een jongen van 16 jaar te vechten voor zijn leven. Kans 50/50. Dus of jongeren zich geen zorgen moeten maken??fransg schreef: zo 15 mar 2020, 18:54 Die foto hierboven is van hier om de hoek, Overtoom.
De jongeren zijn er wel vrolijk onder lijkt het omdat zij zelf niet onmiddellijk gevaar lopen, maar als ze in alle vrolijkheid hun vader moeder of oma besmetten en begraven is het meteen wat minder baldadig.
Ik denk dat de meesten redeneren zoals veel Hollanders met oud en nieuw deden, "vuurwerk is niet gevaarlijk want ik gooi het van me af, naar anderen."Tijs schreef: zo 15 mar 2020, 19:08 In Breda ligt een jongen van 16 jaar te vechten voor zijn leven. Kans 50/50. Dus of jongeren zich geen zorgen moeten maken??
Goed!Tijs schreef: zo 15 mar 2020, 19:08 Ben er zelf nog steeds niet bang voor en heel nuchter onder maar probeer me wel zoveel mogelijk aan de regeltjes te houden. Niet alleen voor mezelf maar zeker ook voor anderen.
Spijker op zijn kop dit, je doet het inderdaad niet alleen maar voor jezelf!fransg schreef: zo 15 mar 2020, 20:52Ik denk dat de meesten redeneren zoals veel Hollanders met oud en nieuw deden, "vuurwerk is niet gevaarlijk want ik gooi het van me af, naar anderen."Tijs schreef: zo 15 mar 2020, 19:08 In Breda ligt een jongen van 16 jaar te vechten voor zijn leven. Kans 50/50. Dus of jongeren zich geen zorgen moeten maken??
Goed!Tijs schreef: zo 15 mar 2020, 19:08 Ben er zelf nog steeds niet bang voor en heel nuchter onder maar probeer me wel zoveel mogelijk aan de regeltjes te houden. Niet alleen voor mezelf maar zeker ook voor anderen.
Ik ben van mijn eigen al een beetje een kluizenaar en doe nu extra kalmpjes aan.
Gisteren ook flesje losgetrokken.gilleko B. schreef: vr 13 mar 2020, 21:19 Kijk now we're talkin
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Terug naar “Leuk en interessant”