Re: Man en mes

991
Joste schreef:Gilleko B, heb jij ooit nog dat Herder mes gekocht?
Zit nog steeds in the pipeline, zwar ant end, Joste maar met kerst willen velen om mij heen altijd met de kerst kadootjes geven, en ik maak daar onder het geluid van de voetstappen van Vader Jezus dikwijls misbruik van, dan gaat het gebeuren!

Afbeelding

992
Goed idee! Zo gaat dat hier ook vaak zo. Klaas en piet hebben we er lang geleden al uitgekickt. De kerst is gebleven. Ik ben nu wel klaar met de messen. Die Herder vind ik erg prettig in gebruik. En scherp houden gaat vrij makkelijk.
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon

993
Joste schreef:Goed idee! Zo gaat dat hier ook vaak zo. Klaas en piet hebben we er lang geleden al uitgekickt. De kerst is gebleven. Ik ben nu wel klaar met de messen. Die Herder vind ik erg prettig in gebruik. En scherp houden gaat vrij makkelijk.
Hmmm zag net met korting op een site een mooie aanbieding voor een lignum santoku Herdermes met pruimenhouten heft met gewenst koolstofstaal, was
Afbeelding
enorm scherpe prijs dus gelijk besteld, Joste bedankt
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

995

gilleko B. schreef:
Joste schreef:Goed idee! Zo gaat dat hier ook vaak zo. Klaas en piet hebben we er lang geleden al uitgekickt. De kerst is gebleven. Ik ben nu wel klaar met de messen. Die Herder vind ik erg prettig in gebruik. En scherp houden gaat vrij makkelijk.
Hmmm zag net met korting op een site een mooie aanbieding voor een lignum santoku Herdermes met pruimenhouten heft met gewenst koolstofstaal, was
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Vertel! Ben geïnteresseerd...
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

996
bobbee schreef:
gilleko B. schreef:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Ik heb het mes besteld op de site sharp as a knife. 20% van hun adviesprijs heeft geleid tot een te betalen bedrag van €107,00. Ik heb het mes niet minder duur/goedkoper gezien. Moet het kleinood alleen nog ontvangen.

Afbeelding

997
gilleko B. schreef:
bobbee schreef:
gilleko B. schreef:Hmmm zag net met korting op een site een mooie aanbieding voor een lignum santoku Herdermes met pruimenhouten heft met gewenst koolstofstaal, was
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Ik heb het mes besteld op de site sharp as a knife. 20% van hun adviesprijs heeft geleid tot een te betalen bedrag van €107,00. Ik heb het mes niet minder duur/goedkoper gezien. Moet het kleinood alleen nog ontvangen.

Afbeelding
Dank. Uitverkocht zie ik.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’