Ik kwam dit weer eens toevallig tegen en vroeg me af of iemand dit kent. Een wekker en koffiezetapparaat in één.
https://www.barisieur.com/
Gr. Michael
Re: Barisieur iemand?
2Vers gezette filterdrank van oud koffiemaalsel zo te zien
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3Tenzij je een handmaler gebruikt en er in bed een slinger aan geeft. Krijgt dit toch ineens een andere betekenis.fransg schreef:Vers gezette filterdrank van oud koffiemaalsel zo te zien
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...
Roaster: Huky500
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...
Roaster: Huky500
4Maar dan moet je de wekker zetten; voor de wekker..Capulus schreef:Tenzij je een handmaler gebruikt en er in bed een slinger aan geeft. Krijgt dit toch ineens een andere betekenis.fransg schreef:Vers gezette filterdrank van oud koffiemaalsel zo te zien
Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
All things filter - Fortefied Mahlkönig Vario Steel Burrs & Comandante C40 - Doet u mij maar een met de hand gebrouwen bakkie.
5Capulus schreef: wo 15 mei 2019, 14:11Tenzij je een handmaler gebruikt en er in bed een slinger aan geeft. Krijgt dit toch ineens een andere betekenis.fransg schreef:Vers gezette filterdrank van oud koffiemaalsel zo te zien
Word voor best veel geld verkocht. Idee is wel grappig vind ik. Uitvoering idd minder met oud maalsel.
Rancilio Silvia v5
Quamar M80e
Quamar M80e
6Ik zou wel een wekker willen met enkel een koffiemolen. De geur van vers gemalen koffie is ruim voldoende om mij m'n nest uit te krijgen