[VERKOCHT] Kafatek MC6

1
Mijn Kafatek MC6, volledig zwart met groene led en wenge cap. Sworks pf houders geïnstalleerd maar alle originele accessoires zitten erbij. Februari batch dus met de nieuwe MK2 Kones. Grinder is in uitstekende staat.

Grote voorkeur voor ophalen in Den Haag.

€ SOLD

Dank
Laatst gewijzigd door Swirlyespresso op zo 13 okt 2024, 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Decent DE1 - P64 - Kafatek MC6
Bijlagen

Re: [TKA] Kafatek MC6

2
Geweldige maler en voor een nette prijs. Aanrader voor iedereen die de rest van zijn leven klaar wil zijn qua maler. Tenzij je alleen echt hele lichte branding gebruikt is er volgens mij niks beters te krijgen. wat gaat ervoor in de plaats komen?
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60

Re: [TKA] Kafatek MC6

4
Erik82 schreef: zo 13 okt 2024, 08:49 Geweldige maler en voor een nette prijs. Aanrader voor iedereen die de rest van zijn leven klaar wil zijn qua maler. Tenzij je alleen echt hele lichte branding gebruikt is er volgens mij niks beters te krijgen. wat gaat ervoor in de plaats komen?
Helemaal eens, het is een fantastische grinder. Nu ben ik helemaal over op Titus maar de MC6 zou ik het liefst erbij houden. Ik krijg hier ongetwijfeld spijt van :)
Decent DE1 - P64 - Kafatek MC6

Re: [TKA] Kafatek MC6

5
Kijk dan zijn 2 hele mooie malers van Titus. De MC6 zal daar niet voor onder doen, wellicht wel voor de Nautilus (alleen voor lichte brandingen en filter) maar niet voor de DRM. Spijt ga je er zeker van krijgen maar er zal iemand ontzettend blij gaan worden van je MC6.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60

Re: [TKA] Kafatek MC6

6
Erik82 schreef: zo 13 okt 2024, 09:36 Kijk dan zijn 2 hele mooie malers van Titus. De MC6 zal daar niet voor onder doen, wellicht wel voor de Nautilus (alleen voor lichte brandingen en filter) maar niet voor de DRM. Spijt ga je er zeker van krijgen maar er zal iemand ontzettend blij gaan worden van je MC6.
Gaaf dat je alle grinders zo goed kent ;) De Nautilus is in alle aspecten een totaal ander platform dan de MC6, geen vergelijking mogelijk vind ik. Tussen de DRM en de MC6 zit minder verschil. In dit segment gaat het meer over kleine verschillen en persoonlijke voorkeur, er zijn geen verliezers. Laten we hopen dat de MC6 hier in NL een mooi plekje vind.
Decent DE1 - P64 - Kafatek MC6

Re: [TKA] Kafatek MC6

7
Het gaat krap worden maar dit moet ik hebben 🫣
Espressomachine: Strietman CT1(coming soon)

Maler: DF83V
SSP LS (Lab Sweet)(Silver Knight Coated)
SSP MP (Multi-purpose)(Red Speed Coated)
DLC Espresso burrs

Re: [TKA] Kafatek MC6 *VERKOCHT*

9
Woe! Fijn, is toch altijd afwachten met zulke niche producten hoe snel die verkocht worden. Super!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’