Ja, dit wil ik even delen. Al jaren spookt het door mijn hoofd "koop toch eens een ligfiets, dat wilde je 30 jaar geleden al". Nooit gedaan dus, maar nu wel. Kijken wat er te koop is (gebruikt) en dan vallen als een blok voor het ontwerp van de FlevoBike. Maar eigenlijk wil ik een trike, driewieler dus. Laat ik nou afgelopen maanden zo'n fiets gevonden hebben. En ook nog door iemand zelf gebouwd, dat schijnt normaal te zijn in ligfietsen land en van RVS.
Maar... er zat een bod op, helaas dacht ik.
Maar een week later was het bod weg (2 tientjes te laag begreep ik later).
Meteen contact opgenomen en gevraagd wat hij wilde hebben voor die fiets. Afgesproken en een paar dagen later opgehaald, hij paste ook nog eens achterin de GolfPlus! En hij is goedgekeurd door hond Pelle.
Nu moet ik nog wel leren fietsen met dat apparaat, dat schijnt een dingetje te zijn, je stuurt namelijk voornamelijk met de benen en door je gewicht te verplaatsen. Maar dat kennen we van het motorrijden en het schaatsen dus ik ben optimistisch
Man en fiets
1Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.