Re: Mazzer major

3
Of iemand gezocht heeft weet je natuurlijk niet met zekerheid :?

Dit zag ik toen naar info zocht:
Afbeelding

Kennelijk is dit dan een ouder model. Vind dit trouwens wel mooier.
Laatst gewijzigd door Jan B op wo 13 feb 2013, 23:10, 2 keer totaal gewijzigd.
|| Rocket Giotto Evo V2 met Eric's E61 | Aeropress | Hario V60 | Mazzer Major mod | Custom Tije's schudbrander ||

8
Rolex schreef:Ik ben benieuwd voor welk bedrag deze weggaat, onder de 750 euro een koopje lijkt me.
Prijs: 925 euro....dus, geen koopje...dan ben ik zeer tevreden over de 150 euro die ik voor mijn Cimbali Junior betaalde.... :)
La Cimbali Junior macinadosatore - La Pavoni Europiccola (2002) - Santos 40A - La Pavoni Europiccola (2010) - Porlex JP-30 - Giannina Caffettiera 3/1 tazza

9
Inmiddels een Mazzer major op de kop getikt. Is dat geen goed begin voor het grote genieten?
Ook nog een woord van dank aan iedereen die aanbod heeft gedaan.
|| Rocket Giotto Evo V2 met Eric's E61 | Aeropress | Hario V60 | Mazzer Major mod | Custom Tije's schudbrander ||

10
Ik zal je vertellen dat je een Major niet zomaar even "op de kop tikt". Die dingen zijn redelijk lastig te vinden, zeker als het betaalbaar moet.

Maar het is zéker een goed begin, gefeliciteerd!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder