De kogel is door de kerk! Na veel lezen en afwegen wil ik mijn keuze maken voor onze koffie set.
Ik mail dus naar het koffiewarenhuis voor een offerte, en vraag prijs voor de volgende toestelen:
vbm domobar junior HX met de mazzer mini electronic A molen.
Ze antwoorden dat ze niet willen leveren : Wij leveren de Domobar Junior HX niet omdat wij van mening zijn dat de wisselaar te klein is voor een goede productie van stoom. Wij hebben daarom besloten dit toestel niet uit te leveren.
Dit lijkt mij toch wel heel straf, ik lees overal positieve verhalen over dit toestel, en zij denken daar dan zo negatief over. Wat zijn jullie bedenkingen? Niks van aantrekken en gewoon ervoor gaan? Ik ben het toestel ook gaan bekijken in Brussel en heb daar m'n beste koffie ooit mee gedronken.
Ik wil eigenlijk geen ander toestel overwegen omdat ik in dit toestel alles vind wat ik belangrijk vind: compact, warmtewisselaar, prijs, E61 groep, duurzaam en de vormgeving (grote druipbak).
De molen, ik heb nog even zitten twijfelen met het B model dat merkelijk goedkoper is. Wat zouden jullie doen? Is het een droomset?
Bedankt voor jullie tips.
VBM en Mazzer
1La Marzocco Linea Mini • Eureka Atom Specialty 75 molen • Bonen Koffie Onan (Leuven - België)