Moet er hier nog aan wennen en de juiste verhoudingen vinden....

Ik heb overigens in Malawi maar 1 gelegenheid gevonden waar ze de koffie echt lekker maakten......

Pti schreef: do 11 jul 2019, 10:35 Nou ja, er lopen bij Moyee écht wel mensen rond met verstand van zaken, hun missie is erg nobel en het ontstijgt met gemak "oude meuk" uit de supermarkt. Maar als je verse koffie wil drinken, kom je daar helaas niet aan je trekken.
Tijs schreef:Sta zelf met koffie op de markt. Kwam er een man naar me toe en hij had alle soorten koffie geprobeerd. Ook de duurdere merken. Raad eens welke koffie ik het lekkerste vind in mijn automaat? Die van het Kruidvat (2 zakken voor een tientje)![]()
. Zo zie je maar dat smaken nogal kunnen verschillen.
Ik ken een aantal volautomaat drinkers die zweren bij koffie van de HEMA. Toevallig laatst gecheckt en ook daar kùn je koffiekopen die "slechts" een maand geleden gebrand is. Maar ach, voor de prijs kun je wel een beetje inschatten van welke kwaliteit de grondstof is...Tijs schreef: za 13 jul 2019, 08:52 Sta zelf met koffie op de markt. Kwam er een man naar me toe en hij had alle soorten koffie geprobeerd. Ook de duurdere merken. Raad eens welke koffie ik het lekkerste vind in mijn automaat? Die van het Kruidvat (2 zakken voor een tientje)![]()
. Zo zie je maar dat smaken nogal kunnen verschillen.