Ik kwam dit tegen om Instagram. Lijkt een Rocket R Nine One met een lever?
Weet iemand hier meer van?
Re: Lever van Rocket?
2Ja! Ik ook net op instagram.
Even in de gaten houden.
Even in de gaten houden.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
3Wat ik begreep is dat er in de groep geen veer zit, maar dat de pomp en een zwikkie electronica het drukprofiel regelen?!
Lever van Rocket?
4Een nepper dus
Ik vond de hendel al zo kort. En de 'gleuf' leek al niet diep genoeg om de hendel helemaal naar beneden te trekken...
Ik vond de hendel al zo kort. En de 'gleuf' leek al niet diep genoeg om de hendel helemaal naar beneden te trekken...
dus...
5Klopt! En de ontwerper moest nog ATV dagen opmaken dus hebben ze op t laatst de portafilter hendels van VBM maar gebruikt voor de stoom- en brewlever
6Wat is hier dan de zin van?
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs
7Volgens mij moet je het zien als een paddle, alleen dan vertikaal geplaatst.
8Kansloos dus.
Waarom? Waarom zou zo'n fabrikant dat willen neerzetten, kun je toch geen verhaal van maken!
Waarom? Waarom zou zo'n fabrikant dat willen neerzetten, kun je toch geen verhaal van maken!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
9Boeiende machine. Ik wacht eerst ff de specs af voordat ik zoiets afschiet (wat hier blijkbaar de teneur is)
10Tis "gewoon" een pressure profiling machine, maar dat maakt m indd nog niet slecht. De paddle op de Linea Mini is ook alleen maar een aan-uit schakelaar. Misschien werkt het wel hydrolisch dat zou wel stoer zijn, maar Rocket kennende zal er wel een prijskaartje aan hangen. Ze zijn zo te zien wel lekker aan het spelen met de verzadigde groep die ze voor de Rnine hebben ontwikkeld.