N.a.v. het voorsteltopic, bijt ik het spits af: Mijn De Rosa XS, Campagnolo afgemonteerd. Deze Italiaan staat in de garage. In de keuken staan twee andere Italianen: Een Rocket R58 en een Eureka Atom.
Re: Bicicleta / racefiets
2Poeh hee, een heuse DeRosa met Bora velgen Campa superrecord, mooi werk"with a rocket you'll be faster" heb je wel tot het atoom uitgevoerdWaalBarista schreef:N.a.v. het voorsteltopic, bijt ik het spits af: Mijn De Rosa XS, Campagnolo afgemonteerd. Deze Italiaan staat in de garage. In de keuken staan twee andere Italianen: Een Rocket R58 en een Eureka Atom.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
3Super fraai ding!
Als ik ineens "Geld" had met hoofdletter G dan zou ik voor de aardigheid een Stromer ST5 nemen, gewoon om af en toe een beetje mee te toeren. Is misschien volgens sommigen niet strikt genomen een racefietsje, maar wel nog steeds een fiets.
Als ik ineens "Geld" had met hoofdletter G dan zou ik voor de aardigheid een Stromer ST5 nemen, gewoon om af en toe een beetje mee te toeren. Is misschien volgens sommigen niet strikt genomen een racefietsje, maar wel nog steeds een fiets.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
4Kostbare E-bike! In Rotterdam aan de Kaap zit in de Fenixloods die o.a. dit merk verkoopt. Niche markt! Hoe mooi die fietsen mogen zijn, vandaag voor het eerst een plaatje van een gerestaureerde Faema nettuno gezien. Krijg het niet meer uit mijn hoofd. Heb gelijk boek besteldfransg schreef:Super fraai ding!
5ja, is al peperduur in de kale simpele basis-versie en met de broodnodige extra's als een beetje vedering in de voorste bevorking en onder de zitvlakophanging ben je al snel even duur uit als met een nette luxe gezinswagen.
Ik vermoed ook dat de ST5 beziters voornamelijk wat gezette grijsaards zijn, zoals ik, opa's die nog een jaartje of wat een klein beetje jong willen doen met hun hartmedicatie in het zadeltasje.
Bij pti / https://www.vintage-espresso-machines.nl/ even melden dat je er graag zo een wil, of bij Henk Langkemper vragen of hij er enkele over heeft.gilleko B. schreef: za 09 nov 2019, 19:16 een plaatje van een gerestaureerde Faema nettuno gezien. Krijg het niet meer uit mijn hoofd.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
6Denk dat een Stromer goedkoper is. Hou het nog maar even bij de Rocket R58. Nog geen (financiele) ruimte, maar er smeult onderhuids een levermasjien-behoefte. De veenbrand nog maar even voorkomen.
7Ik denk het niet
Hier is een fimpje dat wel van pas kan komen. Een man die getrouwd is met iemand die zegt "maar je HEBT toch al een fiets!?" kan dat filmpje aan de dienstdoende levensgezel laten zien en dan begrijpt diegene onmiddellijk dat zoiets, ongeacht te prijs, zo spoedig mogelijk zonder enig verder overleg dient te worden aangeschaft.
8Dat laatste herken ik. Wanneer er voor een echte uitdaging gegaan wordt:
https://youtu.be/8HRpVV_x3N4
https://youtu.be/8HRpVV_x3N4
9Prachtige Italiaanse spulletjesWaalBarista schreef:N.a.v. het voorsteltopic, bijt ik het spits af: Mijn De Rosa XS, Campagnolo afgemonteerd. Deze Italiaan staat in de garage. In de keuken staan twee andere Italianen: Een Rocket R58 en een Eureka Atom.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Life is too short for mediocre coffee
10Dit fietsje, naast een aantal ander type fietsen, niet te vergelijken met de De Rosa, heb ik zelf al een flink aantal jaren. Hangt in mijn kantoorkamertje. De zithoek schreeuwt recreatief rijden uit en Michelin om de taille.
Laatst gewijzigd door gilleko B. op zo 10 nov 2019, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.