Re: Waar bestellen jullie online?

171
Kaan schreef:Ik vergelijk het kwa kosten altijd met de huidige koffie prijzen als je het buiten zou drinken..
JE betaalt tegenwoordig al gauw minimaal 3/4 euro voor een kopje koffie buiten de deur.
Nou heb ik behooooorlijk wat geld bespaard sinds ik thuis veel betere koffie kan zetten.
Waar ik voorheen 2 x per week zeker buiten wel eens wat nam is het nu hooguit 2 x in de maand..
Dan ga ik niet moeilijk doen om die 25 euro aan een kilo kwaliteit bonen.

Ik zou zelf overigens ook niet de visite 'de mindere" koffie geven terwijl ik veel beter heb liggen.
Feestjes uitgezonderd natuurlijk, ik ga niet voor 30 man cappuchino maken op mijn single boiler
Afbeelding
3 a 4 euro voor een koffie? Zitten er gouden flakes in de koffie?
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

173
Powerreserve schreef:
[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/201911 ... 1606.plist[/IMG]

Gister avond de vintage espresso melange opengetrokken en er een Oban maltje bij genomen: top combinatie
Afbeelding

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
The nights watch? Is dat serieus en knipoog naar game of thrones?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

176
Na diverse kleine leveranciers geprobeerd te hebben bestel ik de laatste tijd mijn koffie bij "Cafe Du Jour". Ik betaald daar zo'n €15 voor een kilo Ethiopia Lekempti Koffie. Word bezorgd door DHL voor nog geen euro. Wij drinken voornamelijk cappuccino dus kan helaas niets zeggen over "tonen van chocolade" o.i.d. Want ik proef dat echt niet. Thuis vinden wij deze prima en daar gaat het volgens mij over.
Rancilio Silvia v5
Quamar M80e

177
Ik heb gisteren voor het eerst bonen besteld bij blue city roasters uit de blauwe stad Winschoten. Morgen wordt de koffie bezorgd. Ben erg benieuwd. Heb alle soorten koffiebonen voor filterkoffie gekocht. Boven €25 geen verzendkosten.

Verstuurd vanaf mijn LM-G710 met Tapatalk

Terug naar het Filter, Moccamaster, Hario, Brewista, Comandante
Op de kast staat Ascaso, La Pavoni, AMA Milano, Bialetti en Peugeot