Re: Koffie dagje

23
Het lijkt mij wel het leukst om het te doen bij een forumgenoot, lekker ongedwongen en zonder tijdsdruk (bij bijvoorbeeld een externe locatie/branderij willlen ze je vanzelf weer weg hebben op de afgesproken tijd).

En barbecue is mijn tweede hobby, naast koffie, dus die combinatie juich ik al helemaal toe. En de komende tijd is het toch koud voor alles, dus om het in het voorjaar te doen lijkt mij perfect. Beetje rond april/mei ofzo :)
-Conscience keeps more people awake than coffee-
Hario V60 - Bianca V2 - Niche Zero - Eureka Mignon Specialita - Fellow Ode

24
Nomad schreef:Het lijkt mij wel het leukst om het te doen bij een forumgenoot, lekker ongedwongen en zonder tijdsdruk (bij bijvoorbeeld een externe locatie/branderij willlen ze je vanzelf weer weg hebben op de afgesproken tijd).

En barbecue is mijn tweede hobby, naast koffie, dus die combinatie juich ik al helemaal toe. En de komende tijd is het toch koud voor alles, dus om het in het voorjaar te doen lijkt mij perfect. Beetje rond april/mei ofzo :)
Eens. Ik wil dan ook best een keer naar Groningen afreizen hoor. Geen probleem.
Espresso; Bezzera Strega; Niche zero.
Filter: Kinu m47; V60, Aeropress ...

Roaster: Huky500

25
Capulus schreef:
Nomad schreef:Het lijkt mij wel het leukst om het te doen bij een forumgenoot, lekker ongedwongen en zonder tijdsdruk (bij bijvoorbeeld een externe locatie/branderij willlen ze je vanzelf weer weg hebben op de afgesproken tijd).

Eens. Ik wil dan ook best een keer naar Groningen afreizen hoor. Geen probleem.
Goed plan! Voorjaar is dan een betere optie inderdaad.