Re: Raad bij aankoop espresso machine
11De MaraX krijgt een advies verkoop mee van €1200. Dat is zover ik heb begrepen inclusief de accessoireset die ook bij de Bianca zit, maakt het best aantrekkelijk voor beginners!
Ja, maar de hendel zit in de weg (kastjes boven apparaat)En heb je al een lever overwogen?
Voor zover mij bekend heeft de actuele versie van de de Steel Duo een dubbel thermoblock! Dit is er eentje van messing met goede temperatuur stabiliteit. De ouder versie had inderdaad een ringboiler zoals de Profitec 300. Wil je boilers dan ben je dus aangewezen op de Profitec 300. Overigens kost de Ascaso Steel Duo PID net zo veel als de Profitec 300. Die laatste zou ik persoonlijk dan toch de voorkeur geven. Alleen al vanwege de betere restwaarde.HanR schreef: do 06 feb 2020, 10:10 Ondanks de (in betere kringen) matige reputatie van Ascaso is de duo Pro een aanrader.
Snel warm. 600 ml boiler, verzadigde groep en thermoblok voor stoom.
Pti schreef: do 06 feb 2020, 10:55 Ik krijg eind maart weer een levering van Lelit, "natuurlijk" alleen maar Bianca's.
Nee, de jouwe (uiteraard V2) komt eerder, maar dan is de maraX nog niet "uit" dus vandaar, eind maart eerstvolgende mogelijkheid.