Voor het eerst bij Manhattan een bestelling gedaan. Ik ben benieuwd! Tot nu toe eigenlijk alleen filter van Friedhats en the Barn (en een keer single Estate). Nog iemand interesse in lege Friedhats containers, PB maar. Heb er tientallen, anders gaan ze bij het plastic afval.
* Kinini
* Inacio Soares
* Tres Barras
Re: Waar bestellen jullie online?
192Kun je die Friedhats doosjes niet gewoon terug brengen?
:: Dallacorte mini E4 plus :: Lagom P64 :: Ceado E37S (te koop) :: Mahlkönig Vario 2. gen steel burrs :: Haus & Feldgrind :: Hario V60 & Delter Coffee Press & Aeropress & Kalita & Karlsbader Kanne ::
193Als je friedhats meld dat je meer dan 15 potten hebt sturen ze je een verzendlabel om ze terug te sturen! Weggooien is zonde. Ik vraag tegenwoordig om verpakking in een zak en dat giet ik in een pot die ik al heb. het stickertje van de zak plak ik achterop de pot over de oude.fuel schreef:Voor het eerst bij Manhattan een bestelling gedaan. Ik ben benieuwd! Tot nu toe eigenlijk alleen filter van Friedhats en the Barn (en een keer single Estate). Nog iemand interesse in lege Friedhats containers, PB maar. Heb er tientallen, anders gaan ze bij het plastic afval.
* Kinini
* Inacio Soares
* Tres Barras
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
194Thx voor tip. ik heb al al meerdere weggegeven want blijven leuke potjes! Net PB's gecheckt en nu allemaal weg
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU
195Gardelli Specialty Coffees
iemand daar de koffie al eens van geprobeerd?
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)
196Nog nooit maar staat wel op de wishlist!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
197Yep. heel mooie koffies.casper31 schreef:Gardelli Specialty Coffees
Ik zou wel aanbevelen, iig om te proeven en verkennen
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Om te drinken: LM GS3 MP, Cremina 67, LP Pre ... /
Om te malen: MH EK43, Compak F8, Kinu M47 /
Om te branden: Besca BSC 2kg /
Om te meten: VST LAB Coffee, Tonino, Wile/
Om te malen: MH EK43, Compak F8, Kinu M47 /
Om te branden: Besca BSC 2kg /
Om te meten: VST LAB Coffee, Tonino, Wile/
198Van Gardelli alleen ooit de Nano Challa gekocht maar was een eye-opener destijds. Moet daar toch binnenkort eens gaan bestellen.
Nu bij Badeta uit Amsterdam besteld: Ethiopië Damo Station, Peru Mayar en Nicaragua Los Pozos. Ben benieuwd. Ooit daar een heerlijke Fazenda Klem gedronken en probeer wat meer af te wisselen wat betreft branders.
Nu bij Badeta uit Amsterdam besteld: Ethiopië Damo Station, Peru Mayar en Nicaragua Los Pozos. Ben benieuwd. Ooit daar een heerlijke Fazenda Klem gedronken en probeer wat meer af te wisselen wat betreft branders.
199had er laatst 2 van badeta, weet ff niet meer welke. maar bevielen zeker!robertp schreef: za 07 mar 2020, 19:28 Van Gardelli alleen ooit de Nano Challa gekocht maar was een eye-opener destijds. Moet daar toch binnenkort eens gaan bestellen.
leuk zaakje ook
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)
200wat bedoel je met hoef je niet te laten?bobbee schreef: do 20 feb 2020, 08:35 Ja ik. Goede koffie gebrand op een mooie Loring. Wel wat prijzig en de verzendkosten laten mij elders kiezen. Vaak is er een vanaf prijs voor gratis verzending die ik graag gebruik.
Maar, voor de koffie van Keen hoef je het niet te laten. Ik had filterkoffie gekocht, geen espresso.