Re: COVID-19 & de koffiewereld
62Was al op forum bekend dat het ACF niet doorgaat dit weekend.
Fijn van het neuken Frans!
En het Duits affiche hoe te handelen laat ik thuis zien.
//cloud.tapatalk.com/s/5e6a5c28aab ... 2-0001.mp4
Fijn van het neuken Frans!
En het Duits affiche hoe te handelen laat ik thuis zien.
//cloud.tapatalk.com/s/5e6a5c28aab ... 2-0001.mp4
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
63Hij denkt dat het VK op een eiland ligt.fransg schreef:het blijft een domkop die bij herhaling zijn eigen experts tegenspreekt, liegt over de getallen, anderen de schuld geeft (zoals nu de EU landen, uit de UK mag iedereen blijven binnenkomen), zichzelf een 'natuurlijk expert' noemt omdat een oom van hem lesgaf op een universiteit etc.
https://www.rawstory.com/2020/03/here-a ... ronavirus/
Ergens in de Stille Noorzee.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
64namor schreef:Heel belangrijk!
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
65Het is nu afgelast om op een later tijdstip van start te gaan. Zo... Kunnen jij en Pti ook weer samen door een deur@3aan schreef:Voor nu is het afgelast.Pti schreef:Het is niet afgelast maar uitgesteld naar nader te bepalen datum met hetzelfde program.
66Mag er nog wel koffie verzonden worden want die Guatemala Washed Finca Benedicion was en is retelekkerPti schreef:Wat jij wil
67Zeker! Ik ben deze week al door drie personen gebeld die op kantoor niet meer welkom waren en daarom hun koffie graag op hun huisadres wilde ontvangengilleko B. schreef:Mag er nog wel koffie verzonden worden want die Guatemala Washed Finca Benedicion was en is retelekkerPti schreef:Wat jij wil
Keyser schreef:Het is nu afgelast om op een later tijdstip van start te gaan. Zo... Kunnen jij en Pti ook weer samen door een deur@3aan schreef:Voor nu is het afgelast.Pti schreef:Het is niet afgelast maar uitgesteld naar nader te bepalen datum met hetzelfde program.
68Hee leuk, het is de tweede keer dat iemand dat zegt vandaag.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
69Ach in Rotterdam zeggen we: "Heet in de mond, koud in de kont".
70Veel plezier gehad daarna hoop ik!fransg schreef:Hee leuk, het is de tweede keer dat iemand dat zegt vandaag.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’