Zijn de mondkapjes van de action wel goed genoeg voor zekerheid?GuidovW schreef:...
Is het niet zo dat vocht druppeltjes moeten worden tegengehouden? In en uitademen?
De normale mondkapjes zien er ook niet heel indrukwekkend uit, toch?
Zijn de mondkapjes van de action wel goed genoeg voor zekerheid?GuidovW schreef:...
@3aan schreef:fransg schreef:https://www.scienceguide.nl/2020/03/we- ... ven-hoort/
Goed en helder interview
“Bovendien heeft Nederland redelijk gedisciplineerde burgers. Van nature houden die al afstand tot elkaar. Ze wassen vaak netjes hun handen en in de winkel betalen ze al keurig met hun pinpas – liefst contactloos. Al dat soort aspecten doen ertoe als je nadenkt over de aanpak van een dergelijke crisis.”
Helaas heeft dit weekend de meute van wezenloze zombies het slechte voorbeeld gegeven door massaal de stranden, de bossen en op elkaar gepropte markten te gaan bezoeken, het dringende advies van minimaal 150 cm afstand te houden massaal negerende, dit kan tot gevolg hebben dat er een lockdown wordt afgekondigd, wie niet luisterd moet op de blaren zitten oid, op zo'n moment schaam ik me ervoor een Nederlander te zijn, ik spreek expres niet van Hollander, die discussie hebben we al eerder gehad.
Ik/wij proberen een hoop ellende te voorkomen;
Heel veel mensen zijn veel dommer dan ze willen weten. Net zoals laaggeletterden heel goed kunnen doen alsof ze kunnen lezen, doen veel mensen alsof ze het nieuws begrijpen terwijl bijna alles reeds vanaf de tweede klas van de opleiding na de lagere school het ene oor in en het andere oor uit is gegaan. Daarna jarenlang tv kijken zorgt voor versterving van wat er nog aan brein over was. Resteert "mondig zijn" dus de onderwijzer aanvallen als die je kind een onvoldoende geeft, en tegen vaccinaties zijn "want wetenschap is ook maar een mening". En vuurwerk afsteken. En voetbal. En Wilders stemmen of Baudet.@3aan schreef: ma 23 mar 2020, 20:09 Het is zover strengere maatregelen door die horde zombies van afgelopen weekend
Terug naar “Leuk en interessant”