Re: HiFi

122
Ja! Dan weet je dat je goed bezig bent.

Een zilveren filterbakje is ook gewenst, of verguld en voorzien van spannende namen. The Silver Shark Basket.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

123
gilleko B. schreef: do 14 mei 2020, 08:35 Weet iemand hier het volgende. Ik zelf wil mijn Thorens TD 320 aansluiten op een versterker die zowel Moving Coil als Moving Magnet elementen aan kaan. Zijn er betaalbare nieuwe versterkers die zo'n analoog relikwie aan kunnen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Ik zou dan eerder een losse phono-versterker nemen en die tussen de platenspeler en de normale versterker hangen.
Cambridge Audio duo bijvoorbeeld. Ik heb zelf een Heed Quasar die beide kan hebben, maar die is weer een stuk duurder en dan zit ik nog aan de onderkant van de markt. In hifi land kun je het zo gek maken als je zelf wilt...
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600

125
Leuk!

Mijn buurvrouw van enkele deuren verderop stuurde net een foto van een duif die op haar deurmat nestelt, daar een ei uit zit de broeden.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

126
cremalover schreef:Johnny Cash, luidsprekers en een duif.

Ik zie ook een mooie stoel van Limburgs ontwerper Theo Ruth. Heb je die duif opgevangen om te recupereren. Dat vind ik echt een toffe daad. Johnny Cash, die heeft "wel wat".

127
we tigers schreef:
gilleko B. schreef: do 14 mei 2020, 08:35 Weet iemand hier het volgende. Ik zelf wil mijn Thorens TD 320 aansluiten op een versterker die zowel Moving Coil als Moving Magnet elementen aan kaan. Zijn er betaalbare nieuwe versterkers die zo'n analoog relikwie aan kunnen?

Ik zou dan eerder een losse phono-versterker nemen en die tussen de platenspeler en de normale versterker hangen.
Cambridge Audio duo bijvoorbeeld. Ik heb zelf een Heed Quasar die beide kan hebben, maar die is weer een stuk duurder en dan zit ik nog aan de onderkant van de markt. In hifi land kun je het zo gek maken als je zelf wilt...
Dat is mij eens eerder aangeraden. Cambridge, mooi!!!

128
gilleko B. schreef: do 14 mei 2020, 17:00
cremalover schreef:Johnny Cash, luidsprekers en een duif.

Ik zie ook een mooie stoel van Limburgs ontwerper Theo Ruth. Heb je die duif opgevangen om te recupereren. Dat vind ik echt een toffe daad. Johnny Cash, die heeft "wel wat".

Hier knallen veel vogels tegen het raam
Altijd in het voorjaar.
Lag tussen de voorpoten van een van mijn honden die hem beschermde tegen de katten.
Hoop dat hij over een paar dagen weer vliegt.

Idd een Ruth stoel.Artifort Congo.

129
Een bevriende timmerman heeft houten knobbels gemaakt onder de poten van die stoel die jij ook hebt. Daardoor kan ik de stoel makkelijk verschuiven zonder dat het in de bevloerdekking haakt.

130
fransg schreef: do 14 mei 2020, 17:25 Een bevriende timmerman heeft houten knobbels gemaakt onder de poten van die stoel die jij ook hebt. Daardoor kan ik de stoel makkelijk verschuiven zonder dat het in de bevloerdekking haakt.

stoelknobel-01-IMG_2649-200514.jpgstoelknobel-02-IMG_2650-200514.jpg
Handig en mooi.
Is een Martin Visser Osaka voor Spectrum.Heeft op de wereldtentoonstelling gestaan..
Ik vind zeheerlijk zitten.
Laatst gewijzigd door cremalover op do 14 mei 2020, 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.