Dat zou wat zijn, een mindfull espressomachine. Ook al is de espresso niet te zuipen, en dat ding maar roepen behind every cloud there is a silver lining.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Re: HiFi
123Ik zou dan eerder een losse phono-versterker nemen en die tussen de platenspeler en de normale versterker hangen.gilleko B. schreef: do 14 mei 2020, 08:35 Weet iemand hier het volgende. Ik zelf wil mijn Thorens TD 320 aansluiten op een versterker die zowel Moving Coil als Moving Magnet elementen aan kaan. Zijn er betaalbare nieuwe versterkers die zo'n analoog relikwie aan kunnen?
Cambridge Audio duo bijvoorbeeld. Ik heb zelf een Heed Quasar die beide kan hebben, maar die is weer een stuk duurder en dan zit ik nog aan de onderkant van de markt. In hifi land kun je het zo gek maken als je zelf wilt...
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600
127Dat is mij eens eerder aangeraden. Cambridge, mooi!!!we tigers schreef:Ik zou dan eerder een losse phono-versterker nemen en die tussen de platenspeler en de normale versterker hangen.gilleko B. schreef: do 14 mei 2020, 08:35 Weet iemand hier het volgende. Ik zelf wil mijn Thorens TD 320 aansluiten op een versterker die zowel Moving Coil als Moving Magnet elementen aan kaan. Zijn er betaalbare nieuwe versterkers die zo'n analoog relikwie aan kunnen?
Cambridge Audio duo bijvoorbeeld. Ik heb zelf een Heed Quasar die beide kan hebben, maar die is weer een stuk duurder en dan zit ik nog aan de onderkant van de markt. In hifi land kun je het zo gek maken als je zelf wilt...
128Hier knallen veel vogels tegen het raamgilleko B. schreef: do 14 mei 2020, 17:00Ik zie ook een mooie stoel van Limburgs ontwerper Theo Ruth. Heb je die duif opgevangen om te recupereren. Dat vind ik echt een toffe daad. Johnny Cash, die heeft "wel wat".cremalover schreef:Johnny Cash, luidsprekers en een duif.
Altijd in het voorjaar.
Lag tussen de voorpoten van een van mijn honden die hem beschermde tegen de katten.
Hoop dat hij over een paar dagen weer vliegt.
Idd een Ruth stoel.Artifort Congo.
129Een bevriende timmerman heeft houten knobbels gemaakt onder de poten van die stoel die jij ook hebt. Daardoor kan ik de stoel makkelijk verschuiven zonder dat het in de bevloerdekking haakt.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
130Handig en mooi.fransg schreef: do 14 mei 2020, 17:25 Een bevriende timmerman heeft houten knobbels gemaakt onder de poten van die stoel die jij ook hebt. Daardoor kan ik de stoel makkelijk verschuiven zonder dat het in de bevloerdekking haakt.
stoelknobel-01-IMG_2649-200514.jpgstoelknobel-02-IMG_2650-200514.jpg
Is een Martin Visser Osaka voor Spectrum.Heeft op de wereldtentoonstelling gestaan..
Ik vind zeheerlijk zitten.
Laatst gewijzigd door cremalover op do 14 mei 2020, 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.