Goed ijs .Belangrijk.
Re: ook gruwelijk lekker
2Dit is zooooo lekker! Goed vanille ijs en ik doe het graag met een enkel shot voor de juiste ijs-espresso verhouding.
3Ijs en koffie, veel beter gaat het niet worden. Een beetje in dezelfde categorie: café bombon, een laagje gecondenseerde melk en daar de warme espresso overheen.
4Goed idee. Dat is alweer een tijdje geleden. Ik loop even om een bak ijs.
Bezzera Strega (PSM) | Cafelat Robot | Niche Zero | Kinu M47 Phoenix | Cormorant CR 600
5Sinds we in Griekenland op vakantie gaan een enorme fan van de ijs koffies. Ik doe gecondenseerde melk in een blender, crushed ijs erbij en dan één of twee shots espresso erbij. Hmmmmmmm
Rancilio Silvia v5
Quamar M80e
Quamar M80e
7Das ijskoffie van ijsklontjes. Staat hier in de zomer elke dag op de kaart.Koffie smaakt ijskoud veel intenser.Micheal schreef: ma 22 jun 2020, 20:03 Sinds we in Griekenland op vakantie gaan een enorme fan van de ijs koffies. Ik doe gecondenseerde melk in een blender, crushed ijs erbij en dan één of twee shots espresso erbij. Hmmmmmmm
8LS.,
Bvds en ik hebben afgelopen zaterdag lekker bij Blommers zitten bijpraten...
Een espresso-tonic op het menu....nooit van gehoord, maar het filmpje doet/deed me watertanden.
Omdat we geen tonic in huis hebben, dacht ik creatief te zijn met een (vergeten) blikje Radler...niet te zuipen zeg...
Cheers, TY
Bvds en ik hebben afgelopen zaterdag lekker bij Blommers zitten bijpraten...
Een espresso-tonic op het menu....nooit van gehoord, maar het filmpje doet/deed me watertanden.
Omdat we geen tonic in huis hebben, dacht ik creatief te zijn met een (vergeten) blikje Radler...niet te zuipen zeg...

Cheers, TY
-------------------------------------------------------
Let's gobblefunk
Let's gobblefunk
9plaatje van 17 juli 2013 teruggevonden (ik was bij Reiss op bezoek, in Londen -- toen kon men nog gewoon reizen, niemand wist van Covid-19!)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
10Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!