Re: COVID-19 & de koffiewereld

241
fransg schreef:De associatie met nazi's zou ik niet fijn vinden.

De republikein Matt Gaetz vindt dat wel weer heel leuk, een beetje de nazi uithangen:
Schermafbeelding 2020-07-24 om 18.17.24.png
https://www.theguardian.com/world/2020/ ... s-gas-mask
As for whether Gaetz made the right move, he didn’t – wearing a biohazard mask will not help. The CDC has recommended that face masks (the CDC-verified type, rather than Gaetz’s bizarre adaptation) should not be worn by people who do not have the virus – because people who are actually sick need them.
Haha, geen Nazi verband, maar de Ballila, fascistoïde jeugdbeweging onder Mussolini in de jaren dertig. Maar gewoon een absurde en prachtige foto.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

242
gilleko B. schreef: vr 24 jul 2020, 21:33Haha, geen Nazi verband, maar de Ballila, fascistoïde jeugdbeweging onder Mussolini in de jaren dertig. Maar gewoon een absurde en prachtige foto.
Het meisje staat er ook schattig bij, doet erg haar best braaf te zijn.

Doordat er verder zulke tragische dingen omheen zijn gebeurd schrik ik erg terug voor dergelijke beelden.

In een mooi boek van Saul Bellow, ik meen Humboldt's Gift, vertelt de hoofdpersoon over een meditatie van de Antroposofische Vereniging, waarbij men wordt geacht sterk te denken aan een kruisbeeld waaromheen rozen groeien maar "for reasons of perhaps Jewish origin I prefer a telephone pole." Die zin, juist doordat er niet wordt uitgeweid over de vernietiging etcetera, staat me vanaf dat ik 'm las (rond 1985) in het geheugen gebrand.

PS even opgezocht, ik heb het verkeerd onthouden:
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

247
gilleko B. schreef: do 30 jul 2020, 20:59
Die was interessant!

Wat ik me afvraag is hoe je jouw bericht in Tapatalk ziet -- zie je dan die video of alleen de verkorte link?

Ik moet op het forum de link eerst aanklikken terwijl ik de video, in het citaat hierboven, wel zichtbaar heb gemaakt.

Is dat in Tapatalk ook mogelijk om te doen?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

248
fransg schreef:
gilleko B. schreef: do 30 jul 2020, 20:59
Die was interessant!

Wat ik me afvraag is hoe je jouw bericht in Tapatalk ziet -- zie je dan die video of alleen de verkorte link?

Ik moet op het forum de link eerst aanklikken terwijl ik de video, in het citaat hierboven, wel zichtbaar heb gemaakt.

Is dat in Tapatalk ook mogelijk om te doen?
Ik zie in mijn post alleen de link. Als ik die aanklik, dan krijg ik eerst een reclame te zien van postorder bedrijf die geen winkel heeft, maar kan het youtube filmpje dan goed afspelen. Of en hoe ik dat in Tapatalk beter kan uitrollen, dat antwoord moet ik je helaas schuldig blijven.

Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk

249
gilleko B. schreef: do 30 jul 2020, 22:28Ik zie in mijn post alleen de link. Als ik die aanklik, dan krijg ik eerst een reclame te zien van postorder bedrijf die geen winkel heeft
Oh dan heb ik het met de browser op het forum nog goed ;-)

En krijg je zelf ook steeds

"Verstuurd vanaf mijn SM-G981B met Tapatalk"

te zien? Het is geen kritiek, maar nieuwsgierigheid. Die mededeling kan niet verwijderd neem ik aan? Ik wil dus niet mopperen -- ik vraag me soms af waarom Tapatalk die dingen zo op het forum zet.